با رفع تعليق تيراندازي با كمان؛

سرمربي تيم ملي: براي مسابقات جهاني چين آماده مي‌شويم/ ركوردهاي ملي پوشان فعلي از قبلي‌ها بالاتر است

زبيداله سليم اف سرمربي تيم ملي تيروكمان با رفع تعليق اين رشته از احتمال شركت در مسابقات جهاني چين در پايان ارديبهشت خبر داد.

زبيداله سليم اف سرمربي تاجيكستاني تيم ملي تيروكمان بعد از اعلام خبر رفع تعليق فدراسيون به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: فدراسيون در اين مدت تعليق بود اما تمرينات ما از روي برنامه انجام مي‌شد و تيم را براي تمام مسابقات آسيايي، جهاني و كشورهاي اسلامي آماده مي‌كرديم.
 
وي ادامه داد: ما از بهترين‌هاي ريكرو و كامپووند كشور 4 نفر هر كدام از بخش‌هاي بانوان و آقايان را براساس ركوردها انتخاب كرديم و در صورت رسيدن ويزا، تا اواخر ارديبهشت به بازي‌هاي جام جهاني چين مي‌رويم.
 
* فقط بهترين‌ها به مسابقات مي‌روند
 
سليم اف در مورد سيستم جديد تيم ملي و تقسيم تيم‌ها به 2 بخش الف و ب گفت‌: تيم ب در حقيقت همان رزرو تيم الف است كه بعد از هر اعزام يا مسابقه‌اي، بدون در نظر گرفتن نفرات قبلي شركت كننده در مسابقات، يك ركورد ديگري از تمام نفرات صورت گرفته و تنها بهترين‌ها به مسابقات بعدي مي‌روند.
 
سرمربي تيم ملي در مورد وضعيت قرار داد خود توضيح داد: من تا پايان فروردين امسال قرار داد داشتم و فعلا تا مسابقات جهاني هم كار مي‌كنم البته براي قرار داد جديد صحبت‌هاي لازم را انجام داده و تنها امضا قرار داد مانده كه قرار است بار ديگر يك ساله باشد.
 
* ركوردهاي فعلي بالاتر از قبل است
 
سليم اف اشاره كرد: بازيكنان ما در اردوهاي داخلي ركوردهاي بسيار خوبي داشتند و حتي ركوردهاي آنها بالاتر از نفرات قبلي تيم ملي است. اين بازيكنان دقت بالايي در كار خود داشته و بسيار قوي كار مي كنند با رفع تعليق به زودي وسايل جديد تيراندازي هم به تيم ملي مي‌رسد كه همين هم قطعا باعث افزايش ركوردهاي بازيكنان مي‌شود./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار