ثبت‌نام بن‌کارت‌های الکترونیکی از فردا در 230 شعبه بانک صادرات ایران آغاز می‌شود

دانشجویان، طلاب و اساتیداز فردا به مدت 5 روز با مراجعه به 230 شعبه منتخب بانک صادرات می‌توانند اقدام به ثبت‌نام برای دریافت بن‌کارت‌های الکترونیکی یارانه‌ای بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب را انجام دهند.

امیر صفری مدیرکل روابط عمومی بانک صادرات ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: بانک صادرات ایران در رسالت فرهنگی خود برای ششمین سال متوالی زمینه انجام تمام مسائل مالی را در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فراهم کرده است.  
 
وی تصریح کرد: براین اساس بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب تهران اعم از دانشجویان، طلاب، اساتید و سایر مراجعین می‌توانند از امکانات این بانک در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران استفاده کنند.  
 
صفری اظهار داشت: در نمایشگاه امسال یک شعبه موقت و 20 باجه سپهری با حضور 300 نفر از نیروهای مجرب این بانک در کنار نصب 2700 دستگاه پایانه فروش و استقرار 30 دستگاه خودپرداز ثابت و سیار این بانک آماده ارائه خدمات مالی و بانکی در بیست‌و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران هستند.  
 
وی با بیان اینکه این بانک بزرگترین و تنها ارائه دهنده خدمات بانکی در 6 سال گذشته در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی است گفت: تلاش بانک صادرات در این 6 سال افزایش ارائه خدمات به فعالان عرصه کتاب و کتاب‌خوانی بوده است؛ به همین منظور طی 2 سال متوالی براساس درخواست وزارت ارشاد توزیع بن‌کارت‌های الکترونیکی یارانه‌ای را این بانک در دستور کار خود قرار داده است که در سال گذشته مبلغ این بانک‌ها تا 40 هزار تومان و امسال که دومین سال توزیع آن می‌باشد، 50 هزار تومان در نظر گرفته شده است.
 
صفری تصریح کرد: بر این اساس از فردا دانشجویان، طلاب اساتید و مراجعان محترم می‌توانند از طریق مراجعه به 230 شعبه منتخب بانک صادرات ایران و درگاه الکترونیکی این بانک واقع در نمایشگاه کتاب و پایانه‌های فروش و حتی دستگاه‌های ATM ثابت و سیار اقدام به خرید بن‌کارت‌های الکترونیکی یارانه‌ای کنند.
 
مدیرکل روابط عمومی بانک صادرات ایران با تاکید بر این نکته که این بانک در نمایشگاه امسال به منظور افزایش سرعت انجام عملیات بانکی اقدام به نصب مودم برای هر دستگاه کارت‌خوان کرده است گفت:‌در نمایشگاه امسال برای هر دستگاه کارت‌خوان به منظور افزایش سرعت معامله در کمترین زمان ممکن برای خریداران و صرفه‌جویی در وقت آنها یک مودم برای هر دستگاه کارت‌خوان در نظر گرفته شده است.  
 
وی ادامه داد: بانک صادرات ایران مفتخر است که 6 سال متوالی حامی عرصه کتاب و کتاب‌خوانی است.
 
صفری اضافه کرد: مراجعه‌کنندگان می‌توانند در صورت داشتن پیشنهاد و یا انتقاد با شماره تلفن 09602 صدای سپهر و یا مراجعه به سایت www.bsi.ir نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را اعلام کنند تا در اسرع وقت مورد بررسی قرار بگیرد.
 
مدیرکل روابط عمومی بانک صادرات ایران در ادامه اظهار داشت: کسانی که در تاریخ قید شده یعنی هفتم تا 12 اردیبهشت‌ نتوانند اقدام به بن‌کارت‌های الکترونیکی خود کنند می‌توانند در روزهای دوازدهم، سیزدهم، نوزدهم و 20 اردیبهشت‌ با مراجعه به یازده شعبه کشیک بانک صادرات ایران اقدام به دریافت بن‌کارت‌های الکترونیکی خود کنند که اسامی آنها به شرح زیر است:
1-شعبه چهارراه کالج واقع در خیابان انقلاب، تقاطع کالج
2-شعبه دانشگاه الزهرا، خیابان شیخ بهایی
3-شعبه نبش میترا، خیابان دکتر بهشتی
4-شعبه میدان هفت تیر
5-شعبه چهار راه قائم مقام فراهانی
6-شعبه دانشگاه صنعتی شریف
7-شعبه دلپذیر
8-شعبه میدان الغدیر
9-شعبه مستقل مرکزی بانک صادرات ایران
10-شعبه فرجام شرقی
11- شعبه کوی دانشگاه  
 
گفتنی است بابت بن‌کارت‌های الکترونیکی مبلغ 25 هزار تومان از دانشجویان، طلاب، اساتید و سایر مراجعه‌کنندگان با ارائه کارت دانشجویی و یا کارت طلبگی و یا استاد به همراه کارت ملی عرضه می‌شود، ضمن آنکه رقم این بن‌کارت‌های الکترونیکی مجموعا 50 هزار تومان است.  
انتهای پیام/

برچسب ها: صفری ، بانک ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار