اصفهان/

حضور جوانان در انتخابات تداوم گفتمان اصیل انقلاب اسلامی است

معاون فنی غله منطقه10کشور گفت: حضور نسل جوان کشور، در دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، فرصت مناسبی است در راستای تداوم گفتمان اصیل انقلاب اسلامی.

مهدی امینی فرد، در گفت‌ و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در اصفهان تصریح کرد: حضور نسل سوم ایران به عنوان "نامزد‌ ریاست جمهوری" نوید بخش مشارکت فعال و اثر بخش نیروهای ولایت مدار، انقلابی، شجاع و پر نشاط است.

وی که به تازگی برای حمایت از "روح الله احمدزاده کرمانی"‌ (نامزد انتخابات ریاست جمهوری و نماینده نسل سوم) از شرکت در این انتخابات صرف نظر کرده است، گفت: انتخابات نشان از اقتدار و عزت ملی دارد و در شرایط فعلی و در آستانه فرصتی تاریخی برای تحقق خواست و اراده ملت ایران اسلامی قرار داریم.

معاون فنی غله منطقه10کشور ادامه داد: بر این باور هستیم که نسل اول انقلاب با لبيك به نداي حقامام (ره) از انقلاب و با نثار خون خود، این نهال برومند را آبياري کردند و در ادامه نیز نسل دوم، در راستای حفظ و بقای انقلاب، فداکاری‌های فراوانی را از خود به یادگار گذاشتند.

امینی افزود: در حال حاضر نسل سوم، با حضور پایدار خود، در جنگ اقتصادي، روانی و مدرن استكبار شركت می‌کند تا با احيا كردن فرهنگ ايثار و از خودگذشتگي و با لبیک به آرمان‌های رهبر معظم انقلاب، دشمنان را مأيوس و اين انقلاب را به صاحب اصلي خود "حضرت ولي عصر امام زمان (عج)" تحويل دهد.

وی تاکید کرد: با توجه به برنامه‌ها و نظرات یکسان و با اعلام حمایت از دکتر کرمانی، اینجانب برای تشکیل و حضور حماسی نسل جوان از هیچ کمکی روی‌گردان نیستم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.