وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي:

راديو رسانه‌اي تأثيرگذار و قابل تحسين است

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي راديو را رسانه‌اي تأثيرگذار و قابل تحسين دانست كه از اين طريق آن صدای جمهوری اسلامی ایران و پیام نظام اسلامی و انقلاب اسلامی به گوش جهانیان می رسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي صدا، دکتر حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص نقش و اهمیت رادیو گفت: نقش اين رسانه نقشي کاملاً مورد توجه است و تاثیرگذاری رادیو را کسی نمی تواند انکار کند.
وي ضمن اشاره به وجود ابزارهای اطلاع رسانی متنوع در دنياي كنوني اظهار داشت: اگرچه بعضي از اين رسانه‌ها جاذبه بیشتری نسبت به راديو دارند. اما اين رسانه به دلایل مختلف هنوز هم تاثیرگذار است و در آینده نيز خواهد بود.
دكتر حسيني با اشاره به خلاقیت ها، نوآوریهایی انجام شده و تنوع شبکه های رادیویی به ویژه بعد از  
پیروزی انقلاب اسلامی يادآور شد: راديو برای مخاطب عام و مخاطب خاص برنامه های پرجاذبه ای دارد. 
وجود شبکه های مختلفی از جمله شبکه جوان، فرهنگ، ورزش، پیام، آوا و در مقوله های دینی و مذهبی شبکه قرآن و شبکه معارف گوياي همين امر است.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي راديو را رسانه‌اي مخاطب پسند دانست و خاطرنشان كرد: 
هر فردی با هر سلیقه ای که داشته باشد می تواند در زمانی که برایش میسر است از رادیو استفاده کرده و در جریان اخبار و اطلاعات روز، گزارشها و برنامه های متنوعی که وجود دارد،  قرار گيرد. هم‌چنين  به آنچه كه در نظرش است و به آن علاقه دارد ، دست پیدا کند.
وي توجه به مخاطبان فارسي‌زبان و ديگر مخاطبان راديويي در سراسر جهان را اقدامي قابل تحسین در راديو دانست و عنوان كرد: اين رسانه به مخاطبان ایرانی و یا فارسی زبان های مختلف از جمله انگلیسی، فرانسوی، اردو، عربی و زبانهای مختلف، توجه ويژه دارد كه از اين طريق صدای جمهوری اسلامی ایران وپیام نظام اسلامی و انقلاب اسلامی به گوش جهانیان می رسد.
دكتر حسيني به تاثیرگذاری رسانه به ويژه راديو اشاره كرد و گفت: این که می بینیم غربی ها ناراحت هستند و شبکه هاي ما را قطع می کنند، بیانگر تاثیرگذاری صداوسیمای كشورمان است. لذا فکر می کنم که هر مقدار بتوانیم بر غنای این برنامه ها بیافزاییم، تاثیرگذاری آنها بیشتر خواهد بود.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با بيان اينكه در هر فرصتي شنونده راديو هستند، تصريح كرد: هر فرصتی که به وجود بیاید واقعاً می توانیم از شبکه های متنوع راديويي که وجود دارد استفاده کرده و در جریان مسایل، دیدگاهها، نقطه نظرات و بیان نظرات مردم قرار بگیریم.
وي انعکاس مشکلات مردم، بيان واقعیت های جامعه، گزارشهای مستقیم و زنده از برنامه های مختلف،  پخش مذاکرات مجلس و ديگر برنامه‌ها را از ويژگيهاي رسانه راديو دانست و گفت: رادیو یک پل ارتباطی بین مردم، مدیران و دست اندرکاران است كه این زمینه ها بسیار خوب و مفید مي‌باشد
دكتر حسيني در پايان ضمن قدراني از همه دست‌اندرکاران، مدیران، مسئولان و ديگر كساني که در خدمت مردم و جامعه و در جهت ارتقاء سطح آگاهی و دانش و بینش مردم تلاش می کنند، سالگرد تاسیس رادیو را تبريك گفت و ابراز اميدواري كرد كه در سال جديد نيز كاركنان راديو همچون گذشته گامهای بلندتری را بردارند./ي2
برچسب ها: رادیو ، وزیر ارشاد ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.