سازمان لیگ، پیروزی را به رسمیت می‌شناسد نه پرسپولیس را!

با وجود تاکید پرسپولیس بر حکم دادگاه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال همچنان پرسپولیس را با نام پیروزی به رسمیت می‌شناسند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس چندی پیش در نامه ای به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خواهان آن شد که در نامه‌‌‌ نگاری‌هایی که صورت می‌‌گیرد از نام پرسپولیس استفاده شود. با این وجود سازمان لیگ بر استفاده از نام پیروزی تاکید دارد.

باشگاه پرسپولیس در اوایل سال 91 بعد از یک کش و قوس حقوقی توانست نام پرسپولیس را از شرکت هلدینگی که این نام را در سال 70 به نام خود ثبت کرده بود، پس بگیرد. این در حالی است که خود باشگاه با نام شرکت پیروزی (پرسپولیس) در ثبت شرکتها به ثبت رسیده است. در این ارتباط گفته می‌شود پرسپولیسی‌ها هر چند توانستند حکم دادگاه را به سود خود دریافت کنند، اما نام پرسپولیس را به طور رسمی روی باشگاه نگذاشته‌اند.

 تغییر نام از "پیروزی" به "پرسپولیس" مستلزم تصمیم مجمع عمومی باشگاه است. کاری که طبق آخرین اطلاع هنوز به انجام نرسیده است. پرسپولیس پس از دریافت حکم توانست صدا و سیما را بعد از سالها و حتی کنفدراسیون فوتبال آسیا را متقاعد به استفاده از نام پرسپولیس کند، اما سازمان لیگ هنوز از نام پیروزی بهره می‌گیرد. یکی از مقام های سازمان لیگ در این باره می‌گوید: "ما بر اساس اسناد رسمی عمل می‌کنیم و نیازی به توضیح بیشتر نیست."

با تمام این اوصاف پرسپولیس ها همچنان از سازمان لیگ می‌خواهند با توجه به سوابق تاریخی و همچنین حکم دادگاه نام پرسپولیس به رسمیت شناخته شود./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار