نقش عوامل داخلی و بازهم چشم پوشی از آنها ...

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری 92 آنچنان که از اخبار محافل سیاسی گزارش می شود، برخی به دنبال پروژه تطهیر موسوی و کروبی می باشند.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری 92 آنچنان که از اخبار محافل سیاسی گزارش می شود، برخی به دنبال پروژه تطهیر موسوی و کروبی می باشند. ایشان علیرغم آگاهی کامل از اوضاع و شرایط نظام در سال های 88 و نیز انتخابات پیش رو بازهم نقش سران فتنه در جنجال آفرینی در صحنه سیاسی و امنیتی کشور را اندک برشمرده و در اظهار نظری معنادار بازهم به عوامل خارجی و نقش آنان تکیه می زنند.
اگرچه با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری 92 این قبیل موضع گیری های سیاسی حدس زده می شد اما آنچه که مشخص است برگ های سوخته موسوی و کروبی برای ورود به صحنه سیاسی کشور است. به نظر می رسد فعالان سیاسی از طیف اصلاح طلب نیز به این مهم نیز واقف اند و بدون در نظر گرفتن هرگونه مانور تبلیغاتی در خصوص سران فتنه، این روزها سرگرم انتخاب چهره حزبی خود و راه اندازی ستادهای تبلیغاتی هستند!
به نظر می رسد که همه درباره انتخابات پیش رو مشغول برنامه ریزی هستند [البته برخی نیز در نخستین ثانیه های سال نو با شعار تبلیغاتی «بهار می آید» رسما مبارزه انتخاباتی شان را آغاز کردند] که البته مورد اشکال نبوده و نیست اما خاموشی برخی از دستگاه های ذیربط در این باره جای سوال دارد.
نگرانی نگارنده از خاموشی رسانه ملی درخصوص انتخابات پیش رو است، پخش برنامه هایی که با موضوع تکراری و اساسا آبکی به استقبال انتخابات 92 می رود بی شک باعث نگرانی است. دوربین به دست گرفتن عده ای به ظاهر خبرنگار و شنیدن صدای شاتر دوربین های عکاسی در لحظه مصاحبه با یک شهروند درباره سوال های تکراری و ... نه تنها جذابیت نداشته بلکه یادآور کلیشه هایی است که در صداو سیما هم کم نیستند. بازخوانی رویدادهایی که منجر به "کودتای سبز" میرحسین موسوی و مهدی کروبی شد و نیز نقش برخی از سیاسون به نام کشور در شدت گرفتن آن فاجعه می تواند آگاهی لازم را به مخاطب در خصوص فعالیت جریان های منحرف رساند.
بی شک عوامل فتنه نه از آسمان و نه از کشورهای بیگانه بلکه از داخل کشور برای نابودی انقلاب اقدام کردند، بسیاری از آنها نیز دست پرورده همین انقلاب بودند و حتی سوابق مبارزتی شان به قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بازمی گردد؛ حال که غبار فتنه به خواست پروردگار و درک مردم برطرف شده بدنیست که به ابعاد تازه ای از "کودتای سبز" بپردازیم. نقش رسانه ملی در بازگوکردن وقایع مربوط به فتنه بایستی بسیار فراتر از موسوی و کروبی باشد و به اقدامات هاشمی رفسنجانی و فرزندان او و همچنین نقش عوامل اطلاح طلبی چون سیدمحمد خاتمی بیشتر اشاره شود.
منبع: ما هستیم
برچسب ها: انتخابات ، فتنه ، وبگردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار