مشایی بدقول نمی خواهیم،نمی خواهیم ...

تلاش دولت خدمتگزار در جنجال آفرینی از «اسفندیار رحیم مشایی» آنچنان که انتظار می رفت محقق نشد.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، تلاش دولت خدمتگزار در جنجال آفرینی از «اسفندیار رحیم مشایی» آنچنان که انتظار می رفت محقق نشد،دکتر محمود احمدی نژاد بدون آنکه در جریان سخنرانی خود در خصوص منابع مالی این اقدام سخنی به میان آورد به مانند همیشه یک سری صحبت های کلیشه ای ایراد کرد که نتیجه آن نه تنها برطرف شدن گوشه ای از مشکلات مردم بود بلکه هزینه ای نیز به آنان وارد آورد.
از رئیس جمهوری که خود را رئیس دولت مهرگستر در جامعه معرفی می کند انتظاری بیش از این است؛ اقدامات سریالی محمود احمدی نژاد در خصوص تبلیغ برای اسنفدیار رحیم مشایی به اعتقاد نگارنده بیهوده است چراکه اگر رحیم مشایی کارنامه ی درخشان و عملکردی موفق داشته باشد دیگر نیازی به تبلیغ و صرف هزینه میلیونی از جیب بیت المال نیست و به طبع او برنده انتخابات آینده خواهد بود!
شکست متینگ تبلیغاتی مشایی اما گذشته از مبهوم بودن منابع مالی ابعاد دیگری را نیز به خود اختصاص می دهد که در ادامه به بیان آن خواهیم پرداخت؛ اگر قرار بود اسفندیار رحیم مشایی در ورزشگاه حضور پیدا کند [همانطور که در تبلیغات آمده بود] چرا رحیم مشایی به جای حضور در جمع به اصطلاح هواداران(!) سر از هتل المپیک در آورد!!؟ ضروری است که دست اندرکاران برگزاری میتینگ مذکور هر چه سریعتر با کمال صداقت این مهم را توضیح دهند.
اگرچه عدم حضور رحیم مشایی در ورزشگاه آزادی پیش از برگزاری میتینگ حدس زده می شد اما نکته جالب توجه در این برنامه تلاش دولت برای جنجال آفرینی در خصوص رحیم مشایی است. آنچه که به نظر می رسد سخنان تکراری محمود احمدی نژاد و آگاهی مردم به این مهم است؛ به عبارت دیگر نارضایتی اقتصادی مردم در چند ماهه اخیر به سبب عملکرد نادرست دولت در موقعیت های مختلف سبب سلب اعتماد آنها (مردم) از محمود احمدی نژاد و دولت مهرگستر او شده است.
متاسفانه نگارش مقاله در خصوص رئیس جمهور به دلیل آنکه وی برآمده از حزبی مشخص با برنامه مدون و ... نیست به گمان مخاطب جزو نگارش های تخریبی به شمار می رود .
قوانین موجود راه ورود احزاب سیاسی به صحنه انتخابات را دشوار نموده، ورود چهره هایی که به صورت مستقل وارد میدان می شوند اگرچه مورد اشکال نیست اما بدلیل آنکه اشخاص بدون پشتوانه سیاسی و نیز رویکرد مشخص در صحنه انتخابات حضور می یابند چندان قابل اتکا نبوده و نیستند. حضور احزاب سیاسی با طرحی مشخص در این برهه زمانی می تواند به بهبود شرایط و بازگرداندن معنا و مفهوم طرح و برنامه به جامعه کمک کند.
8 سال دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد رئیس دولت مهرگستر رو به اتمام است،شعارهای دولت از افشای لیست مفسدان اقتصادی تا حضور مشایی در ورزشگاه آزادی برای ایراد سخنرانی و ... تحقق پیدا نکرد! به نظر نمی رسد مشایی نیز بتواند شعارهای دولت را جامعه عمل بپوشاند، خصوصا اینکه دولت پشتیبان او نیز بنیان گذار برخی از بدرفتاری ها بوده است.
آنچه که از اسفندیار رحیم مشایی چهره جنجالی ساخته است نه طرح و برنامه او برای حل مشکلات اقتصادی و کاهش آمار تورم و بیکاری است بلکه سخنان سرتاسر هنجارشکنانه او درباره مسائل مختلف است که در این برهه کنونی نه تنها دردی از مردم دوا می کند بلکه سبب بروز تنش و درگیری سیاسی می شود. نقش دولت نیز در هیاهوی رسانه ای اسفندیار رحیم مشایی نیز انکار ناپذیر است.
 
منبع: ما هستیم
برچسب ها: مشایی ، وبگردی ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار