15 بازیکن آزاد استقلال جلسه تمدید را لغو کردند/شرط رحمتي براي تمديد قرارداد

بازیکنان تيم فوتبال استقلال وضعیت مشخصی برای ادامه همکاری با مسئولان این تیم ندارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، 15 بازیکن تیم استقلال، با مشکل قرارداد روبرو هستند و حتی اعلام شده است که آنها نمی خواهند با استقلال همکاری داشته باشند.

این عده از بازیکنان تیم استقلال برای تمدید قرارداد از طرف مسئولان تیم استقلال فراخوانده شدند، اما آنها نپذیرفتند که قراردادشان را به این زودی و با شرایطی که مشخص نیست تقدیر کنند.

شایان ذکر است، بازیکنان اعلام کردند که در این خصوص جلسه ای را برگزار نمی کنند و حتی مدعی شدند که در جلسه تمدید قرارداد حضور نمی یابند. زیرا در ابتدا باید موضوع مالی و شرایط را برای فصل آینده مشخص کنند و پس از آن تصمیم به امضا قرارداد بگیرند.

*مهدی رحمتی برای تمدید قرارداد شرط گذاشت

مهدی رحمتی دروازه بان تیم استقلال در ابتدای فصل جاری با شرایطی خاص قراردادش را با آبی ها امضا کرد اما برای فصل جدید برنامه خاصی ندارد و جزو نفراتی است که مسئولان در ابتدا خواستار ماندن وی هستند.

رحمتی برای تمدید قراردادش با استقلال شرط و شروطی را در نظر گرفته است زیرا وی در ابتدای فصل بدلیل حضور چند عضو سابق هیئت مدیره استقلال قرارداد شرط مالی خود را به امضا رساند و به عضویت آبی ها درآمد اما برای فصل آینده وی قولی به اعضای مسئول تیم استقلال نداده است./مح
برچسب ها: استقلال ، بازیکن ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار