اخبار هندبال بانوان:

اردوی سوم تیم ملی هندبال دختران نوجوان در تهران/ حضور پانیچ در یزد

تیم ملی هندبال دختران نوجوان سومین اردوی خود را طی روزهای 17 تا 20 اردیبهشت در تهران برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مسابقات المپیک هندبال آسیا اواخر مرداد سال جاری در شهر ناجینگ چین برگزار خواهد شد و تیم ملی هندبال دختران (نوجوانان) ایران نیز شرکت خواهد کرد به همین منظور سومین اردوی آماده سازی طی روزهای 17 تا 20 اردیبهشت در تالار هندبال تهران برگزار خواهد شد.

در ادامه گزارش آمده است، در این اردو 26 بازیکن از سراسر ایران دعوت شده اند که زیر نظر کادر فنی به تمرین خواهند پرداخت.

براساس این گزارش نخستین اردو دختران از فروردین سال 92 آغاز شده است و تا زمان آغاز رقابت های هندبال نوجوانان آسیا ادامه خواهد یافت.

گزارش دیگر عنوان می کند: سانیا پانیچ سرمربی صربستانی تیم ملی هندبال ایران علاوه به حضور در تمرینات ملی پوشان در کلاس های آموزشی مربیان کشور نیز شرکت می کند.

این گزارش می افزاید: این سومین سفر استانی وی در این زمینه است و طی روزهای 11 تا 13 اردیبهشت در کلاس آموزشی مربیان شرکت می کند.

این گزارش یادآور می شود: پانیچ قبل از سفر به یزد شکر بادگیرها به استانهای قزوین و بوشهر نیز سفر مرده است.

گزارش دیگری تأکید می کند: حضور این مربی خارجی که چند ماهی است سکانداری تیم ملی را عهده دار شده است و از نظر مسئولین فدراسیون هندبال عملکرد قابل قبولی تاکنون داشته است تأثیرات مثبتی را به دنبال خواهد داشت و مربیان ایرانی از دانش و تجربیات وی استفاده خواهند کرد.

در پایان گزارش خاطرنشان می شود سانیا پانیچ تا 23 خرداد سال جاری با فدراسیون قرارداد دارد و باید تا آنروز منتظر ماند و دید که آیا فدراسیون وی را نگه می دارد و یا اتفاق دیگری می افتد البته مسئولان فدراسیون در تلاشند این مربی را مدتی در کشورمان نگه دارند و از دانش وی استفاده کنند با این حال باید منتظر ماند./مح
برچسب ها: هندبال ، بانوان ، پانیچ ، یزد ، نوجوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار