بیانیه نمایندگان اهل سنت مجلس خطاب به بان‌کی‌مون؛

جامعه اهل سنت ایران و جهان حرکت‌های ضد دینی را تحمل نمی‌کند/ لزوم برخورد سازمان ملل با عوامل توهين به مقدسات

نمایندگان اهل سنت مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای را خطاب به بان‌کی‌مون، دبیرکل سازمان ملل متحد درمحکومیت تخریب مقبره حجربن‌عدی صادر کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران نمایندگان اهل سنت مجلس شورای اسلامی در جلسه علني امروز(چهارشنبه) خانه ملت خطاب به بان‌کی‌مون، دبیرکل سازمان ملل متحد و درمحکومیت تخریب مقبره حجربن‌عدی بیانیه‌ای صادر کردند.

در این بیانیه که توسط عابد فتاحی نماینده ارومیه قرائت شد، آمده است:

جناب آقای بان‌کی‌مون دبیرکل سازمان ملل متحد

با سلام و توفیق روزافزون

چنانچه استحضار دارید اخیرا جامعه جهانی شاهد حرکت‌های ضد انسانی و ضد اسلامی عناصر سلفی در سوریه بوده که به نام اهل سنت اقدام به کشتار انسان‌های بی‌گناه و بی‌دفاع و توهین به مقدسات مسلمانان جهان و تخریب قبور متبرکه اصحاب رسول الله(ص) ازجمله مرقد متبرک حجربن‌عدی نموده‌اند.

اینجانبان، نمایندگان اهل سنت مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم نمودن حرکت‌های غیرانسانی و غیراسلامی این گروه اعلام می‌کنیم جامعه اهل سنت ایران و جهان چنین حرکت‌های ضد دینی را تحمل نمی‌کند، لذا مصرانه ازجنابعالی درخواست می‌نماییم که تدابیر جدی اندیشیده شود تا با عاملین توهین به مقدسات برخورد بین‌المللی صورت بگیرد و با محکوم نمودن حرکات ضدبشری گروه‌های نام برده در سوریه زمینه برخورد قاطع بین‌المللی با این عوامل تندرو فراهم شود تا از این به بعد شاهد حرکت‌های ضداسلامی نباشیم.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار