احمدی‌نژاد در مازندران:

هر کسی با همسرش دعوایش شده می‌گوید هدفمندی یارانه‌ها را بردارید

رئیس جمهور گفت: مردم ایران همت کردند و یک گام بزرگ و تاریخی برای هدفمندی یارانه‌ها برداشته‌اند، اما برخی کینه‌توزان همه مشکلات را می‌اندازند گردن این کار بزرگ و موفق؛ هر کسی با همسر خودش دعوایش شده می‌گوید هدفمندی یارانه‌ها را بردارید. به جای آنکه برای کمک به ملت بیایند سد راه ملت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اعزامی به استان مازندران، "محمود احمدی‌نژاد" رئیس‌جمهور در جمع مردم مازندران با اشاره به اینکه عدالت، آزادی و انتخاب حق مردم است، اظهار داشت: متأسفانه در منطقه در حال راه‌اندازی جنگی هستند بین همه، اما من عنوان می‌کنم جنگ آن‌ها جنگ پوچ و کشتارشان کشتار کور در منطقه خواهد بود؛ آن‌ها برنامه ریختند که همه را درگیر کنند من می‌خواهم به ملت‌ها عرض کنم که هوشیار باشید و تفاهم کنید.

وی افزود: پول نفت ملت‌های منطقه را اسلحه می‌کنند و افرادی را آموزش می‌دهند که آدم بکشند که این درگیری‌ها تنها به نفع صهیونیست‌هاست. کسانی که در تاریخ کشور خود یک انتخابات ندیده‌اند حالا از دموکراسی طرفداری می‌کنند. من می‌خواهم تقاضا کنم از همه ملت‌ها که مراقب باشید؛ این پیچ آخر است همه باید هوشیار باشند. کسی به دنبال تعصبات قومی و مذهبی نباشد. همه باید هوشیار باشیم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز ایران نقطه امید و آرزو است و باید الگو شود، اظهار داشت: الگو را باید در ایران پیاده کنیم. من به عنوان کسی که از نزدیک همه جا را دیده می‌گویم که امروز ملت‌ها از وضع موجود جهان خسته‌اند.

احمدی‌نژاد بابیان اینکه همه نگاه‌ها به سمت ایران است، ادامه داد: مسئولیت ما امروز سنگین است، چون باید هم کشور را بسازیم و هم باید یک جامعه الگو برای جهان باشیم.

وی در ادامه تأکید کرد: با دروغ، سیاسی‌بازی و پشت هم‌اندازی نمی‌توان جامعه را الگو کرد. باید عدالت را برپا کنیم و اصل اول همین است. دولتی آمد و گفت عدالت، اما عدالت خود به خود نمی‌آید؛ سخت‌ترین کار دولت پافشاری بر عدالت است.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: برپایی عدالت یک مأموریت تاریخی است و اگر بخواهیم مشکلات را به طور ریشه‌ای رفع کنیم باید روی عدالت پافشاری کنیم. هر یک گام به سمت عدالت تیرهای سرخی است در آسمان که دشمنان را در هم می‌پیچد.

احمدی‌نژاد با اشاره به موضوع یارانه‌ها خاطرنشان کرد: بیش از 70 درصد یارانه‌ها در اختیار 20 درصد جامعه است و ما امروز بیش از 30 هزار میلیارد تومان یارانه می‌دهیم.

وی افزود: مردم ایران همت کردند و یک گام بزرگ و تاریخی برای هدفمندی یارانه‌ها برداشته‌اند، اما برخی کینه‌توزان همه مشکلات را می‌اندازند گردن این کار بزرگ و موفق؛ هرکسی با همسر خودش دعوایش شده می‌گوید هدفمندی یارانه‌ها را بردارید. به جای آنکه برای کمک به ملت بیایند صد راه ملت می‌شوند.

رئیس جمهور در خصوص اصلاحات ایران در عرصه بین‌الملل و موضوع انرژی هسته‌ای گفت: آن کسانی که مسئول هستند باید تدبیر و اقتدار عمل داشته باشند، البته ملت ایران اهل منطق و تفاهم است و بر اساس عدالت کارها را جلو خواهد برد.

احمدی‌نژاد در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: اگر خیال کردند که فشار می‌آورند تا ملت تسلیم شوند حتما اشتباه کردند؛ امروز این دولت مال ملت است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار