واعظ‌‌ زاده در جمع خبرنگاران:

حضورم در انتخابات منوط به آمدن يا نيامدن شخص ديگري نيست

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: براي انتخابات مبلغ خاصي در نظر نگرفته‌ام و برخي دوستان داوطلبانه و خودجوش هزينه مي‌كنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، "صادق واعظ زاده" کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه نشست دانشجویی دفتر تحکیم وحدت که امروز پنجشنبه در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه هزینه انتخاباتی شما چقدر است و از کجا تامین می‌شود؟، گفت: هزینه ما فوق‌العاده کم است و تا امروز مبلغی را برای این کار مشخص نکرده‌ایم و کارهای تبلیغاتی خود را به صورت خودجوش انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: ما با استفاده از شبکه‌های مجازی، گفتگوی چهره به چهره و همچنین هزینه‌هایی که داوطلبان خودشان متقبل شده‌اند تبلیغات را انجام خواهیم داد.

کاندیدای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوال خبرنگاري، مبنی بر اینکه نظر شما درباره حضور آیت‌الله هاشمی چیست و اینکه آیا او می‌خواهد از مقام معظم رهبری هزینه کند؟، گفت: حضور من در انتخابات منوط به آمدن یا نیامدن شخصی نیست لذا انتخابات را تا آخر ادامه می‌دهم. در مورد سخنان آیت‌الله هاشمی باید خود ایشان جواب بدهد من نامزد انتخابات ریاست جمهوری هستم و نظری در این مورد ندارم.

واعظ زاده در پاسخ به سوالی درباره اینکه منظور شما از سیاست بازدارندگی هسته‌ای چیست؟، گفت: در دنیا مرسوم است کشورهایی که در معرض احتمال تهاجم نظامی هستند، به طرف ساخت سلاح هسته‌ای بروند و این را معقول می‌دانند و چون دنیا معتقد است اسرائیل دشمن ایران است لذا فکر می‌کنند ایران نیز می‌خواهد دنبال سلاح هسته‌ای برود.

اين كانديداي احتمالي رياست جمهوري خاطرنشان كرد: سیاست ما سیاست بازدارندگی هسته‌ای است و برای ما معقول این است که دنبال سلاح هسته‌ای نباشیم زیرا قدرتی قوی تر از سلاح هسته‌ای داریم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: واعظ ، انتخابات ، ریاست ، جمهوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار