حداد در پاسخ به باشگاه خبرنگاران:

اگر هاشمي بيايد، تصميم تازه‌اي مي‌گيريم

حداد عادل در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه نظر جنابعالی در خصوص حضورآيت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در عرصه انتخابات چیست چرا که ظاهرا حضور وی قطعی شده است، گفت: بعید می‌دانم بیاید اما اگر آمد آن وقت تصمیم تازه‌ای می‌گیریم.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور؛غلامعلي حداد عادل که به منظور ثبت نام در يازدهمين دور انتخابات رياست جمهوري وارد ستاد انتخابات کشور شده است در پاسخ به اين پرسش باشگاه خبرنگاران مبني براينکه آيا هر سه ائتلاف پيشرفت ثبت نام خواهند کرد گفت: ان شالله .

وي در پاسخ به اين پرسش که خروجي ائتلاف پيشرفت چه کسي بوده و چه موقع مشخص مي‌شود ؛گفت: بعد از اعلام نظر شوراي نگهبان در خصوص اعلام صلاحيت نامزدها گزينه نهايي ما مشخص خواهد شد.

عضو ائتلاف پيشرفت گفت:قطعا تا قبل از اعلام نظر شوراي نگهبان ، نفر نهايي ائتلاف سه گانه اعلام نخواهد شد.

وي در پاسخ به پرسش ديگر باشگاه خبرنگاران مبني براينکه معيار تعيين فرد نهايي ائتلاف پيشرفت چيست گفت: قطعا نظرسنجي‌ها عامل موثري است و ممکن است عوامل ديگر نيز معيار باشد.

حدادعادل در پاسخ به سوال ديگر خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره عدم حضور اعضای ائتلاف سه‌گانه به صورت همزمان در ستاد انتخابات وزارت کشور برای ثبت‌نام گفت: به دلیل عدم تجمع تصمیم گرفتیم هر یک از کاندیداها به صورت مجزا در انتخابات ثبت‌نام کنند.

وی تصریح کرد: در ائتلاف سه‌گانه اصولی مشخص شده است که این‌گونه مسائل حاشیه‌ای به آن لطمه‌ای نمی‌زند.

لازم به ذکر است؛ غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به همراه محمدباقر قالیباف و علی‌اکبر ولایتی ائتلافی را در راستای ورود به انتخابات ریاست‌جمهوری تشکیل دهند.

حداد‌عادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در هنگام ثبت‌‌نام در وزارت کشور نيز در جمع خبرنگاران درباره حضور نمایندگان مجلس در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: از آنجایی که نمایندگان مردم با مشکلات آشنا هستند  در راستای حل این مشکل وارد عرصه انتخابات می‌شوند.

وی افزود: به طورحتم هر رئیس‌جمهوری که برسر‌ کار می‌آید در تلاش است که نقاط ضعف و قوت را بهبود دهد و به طور حتم رئیس‌جمهور آینده نیز در این مسیر حرکت خواهد کرد.

حداد درباره مشخص شدن کابینه خود گفت: این قبیل تصمیمات را بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری باید انجام داد.

وي پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه نظر جنابعالی در خصوص حضور ايت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در عرصه انتخابات چیست چرا که ظاهرا حضور وی قطعی شده است، گفت: بعید می‌دانم بیاید اما اگر آمد آن وقت تصمیم تازه‌ای می‌گیریم.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس همچنین در خصوص حضور اسفندیار رحیم‌مشایی در عرصه این انتخابات ریاست جمهوری گفت: بالاخره در کشور آزادی وجود دارد و هر کس می‌تواند شرکت کند.

وی در پاسخ به پرسش دیگر باشگاه خبرنگاران که آیا سرنوشت ائتلاف پیشرفت همانند ائتلاف پنج‌گانه خواهد بود یا نه؟ گفت: موضوعات مربوط به ائتلاف پنج‌گانه را باید از خود دوستان ائتلاف پنج‌گانه پرسید ولی ما سعی می‌کنیم وحدت ائتلاف پیشرفت را حفظ کنیم.

انتهاي پيام/
 

برچسب ها: احزاب ، کاندیدا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار