حاشيه‌هاي حضور محسن رضايي در ستاد انتخابات/

تجمع هواداران دبير مجمع مقابل وزارت کشور/ روح‌الاميني: اين سوال را از خود دکتر بپرسيد!

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در حالي وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد که با حاشيه‌هايي همراه بود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران مستقر در وزارت کشور "محسن رضايي" دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در حالي وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد که با حاشيه‌هايي همراه بود.

حضور محسن رضايي در ستاد انتخابات کشور تقريبا از ساعت 11 بين خبرنگاران مطرح شده و آن‌ها تا ساعت 4 ساعت انتظار حضور محسن رضايي را مي‌کشيدند.

محسن رضايي که پس از اقامه نماز جمعه از دانشگاه تهران تا ميدان فاطمي تهران را پياده طي کرده بود تعداد کثيري از مردم نيز در اطراف او حضور داشتند.

اميدوار رضايي برادر محسن رضايي در اين رابطه به باشگاه خبرنگاران گفت: مردم به صورت خودجوش وي را همراهي مي‌کنند.

عبدالحسين روح‌الاميني نيز در اين رابطه به باشگاه خبرنگاران گفت: تعداد مردم بيش از هزار نفر بوده و از همان نمازجمعه وي را همراهي کرده‌اند.

عده‌اي کثيري از مردم که محسن رضايي را همراهي مي‌کردند در مقابل وزارت کشور تجمع کرده و خواستار ورود به ساختمان ستاد انتخابات کشور شدند که با مخالفت نيروهاي تامين امنيت ستاد مواجه شدند .

همچنين وجود پرچم‌هاي سرخ، نارنجي، سبز، آبي، مشکي و پرچم ايران در دستان تجمع کنندگان ديده مي‌شد.

روح‌الاميني در پاسخ به اين پرسش باشگاه خبرنگاران مبني براينکه آيا "محسن رضايي" رنگ انتخاباتي اعلام کرده است گفت: اين سوال را از خود دکتر بپرسيد، اگر من بگويم مزه‌اش مي‌رود.

در حالي برخي خبرگزاري‌ها خبر حضور محسن رضايي در ستاد انتخابات وزارت کشور را به صورتي پيامکي ارسال کرده بودند که محسن رضايي با فاصله زيادي از ارسال خبر وارد ستاد شد.

تجمع بيش از 200 خبرنگاران در حيات ستاد انتخابات کشور که منتظر محسن رضايي بودند در نوع خود جالب توجه بود که ماموران تامين امنيت خبرنگاران را علي رغم ميل باطنيشان به داخل سالن هدايت کردند.

در حال حاضر محسن رضايي مراحل ثبت نام را انجام مي‌دهد تا پس از آن در نشست خبري شرکت کند.

ناگفته نماند صولت مرتضوي دبير ستاد انتخابات کشور پس از حضور محسن رضايي با حضور در محوطه ستاد انتخابات کشور اتفاقات موجود را رصد و بررسي کرد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: احزاب ، کاندیدا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار