سرلشکر فیروزآبادی:

مقاومت مردمی از جنس حزب‌الله لبنان در سوریه شکل گرفته است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با اراده راهبردی بشار اسد، مقاومت مرمی از جنس حزب‌الله لبنان در سراسر سرزمین سوریه شکل گرفته و در حال انسجام است.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، سرلشکر "سید حسن فیروزآبادی" رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگویی پیرامون مسایل سوریه، گفت: پیروزی مقاومت در این کشور با محوریت شخص بشار اسد در برابر شرک، استکبار و وهابیون تندرو و نیز مقاومت و هوشمندی شجاعانه او و پشتیبانی ملت هوشیار سوریه به دست آمده است.

فیروزآبادی افزود: تهدید بشار اسد همان خواست اولیه مهاجمین کوردل بوده است، بنابراین استکبار سیاسی آمریکا و انگلیس همان حرف شکست خوردگان در این صحنه سوریه در برابر مقاومت را تکرار می‌کنند.

وی با بیان اینکه تنها بشار اسد توانایی تحقق خواست مردم مبنی بر حفظ سرزمین و تمامیت ارضی و استقلال سوریه را دارد، تصریح کرد: خوشبختانه با اراده راهبردی او، مقاومت مرمی از جنس حزب‌الله لبنان در سراسر سرزمین سوریه شکل گرفته و در حال انسجام است و مردم نیز در مناطق آزاد شده از دست تروریست‌های تکفیری، بسیج مردمی را لمس کرده‌اند.

عضو شورای عالی امنیت ملی در پایان با بیان اینکه جنگ در سوریه پایان یافته و امکان تجدید نظر در مواضع استکبار علیه سوریه نیست، گفت: بنابراین بهتر است این دشمنان بیش از این در امور سوریه دخالت نکنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار