كاشان/

بین من و آقای جلیلی تفاوت گفتمان وجود ندارد/ احساس دوگانه‌ای از آمدن هاشمی دارم

کاندیدای جبهه پایداری گفت: بین من و آقای جلیلی تفاوت گفتمان وجود ندارد و منطق حکم می‌کند در شرایطی که تفاوت دیدگاه کلان نیست این گفتمان مشترک با یک پرچم‌دار در صحنه حضور داشته باشد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران، کامران باقری لنکرانی در همایش جبهه پایداری در این شهرستان اظهار داشت: بسیاری که به صحنه آمده‌اند مدعی اصولگرایی هستند اما دیدگاه‌های متفاوتی در موضوعات مختلف نسبت به یکدیگر دارند آنچه که در این انتخابات شاهد آن هستیم این است که انتخابات انتخاباتی چند قطبی است و مانند انتخابات گذشته عرصه‌ای دو قطبی محسوب نمی‌شود.

وی انتخابات پیش رو را دارای حساسیت و پیچیدگی بیشتری نسبت به سایر انتخابات دانست و گفت: هر کس در این صحنه حضور می‌یابد باید با نگاهی‌ بصیرت‌مندانه‌تر جریان‌ها و کاندیداها را رصد کند چرا که قدرت انتخاب در این دوره افزایش یافته است.

کاندیدای جبهه پایداری در مورد ائتلاف اصولگرایان عنوان کرد: در صورتی می‌شود پذیرفت که همه به نفع یک نفر کنار روند که عدم اتحاد آنان شرایطی را به وجود آورد که فردی که بر خلاف مصالح نظام است رأی آورد.

باقری لنکرانی با اشاره به رقابت قطب‌های مختلف در این دوره از انتخابات گفت: با وجود حرف‌های مشترک این گروه‌ها، تمایز دیدگاه‌هایی نیز در این میان دیده می‌شود مانند بحث مدیریت اقتصادی کشور که عده‌ای قائل به رشد اقتصادی به هر قیمتی هستند و جریان دیگر به عدالت و کاهش فاصله طبقاتی اعتقاد دارند و به ظاهر هر دو اصولگرا هستند.

وزیر بهداشت دولت نهم در خصوص ثبت نام سعید جلیلی به عنوان کاندیدای دیگر جبهه پایداری نیز بیان داشت: بین من و آقای جلیلی تفاوت گفتمان وجود ندارد و منطق حکم می‌کند در شرایطی که تفاوت دیدگاه کلان نیست این گفتمان مشترک با یک پرچم‌دار در صحنه حضور داشته باشد.

باقری لنکرانی در ادامه در خصوص بحث گرانی‌ها نیز بیان داشت: بخشی از وضع موجود که اقشار ضعیف کشور را دچار لطمه کرده به سوءمدیریت‌ها برمی‌گردد

وی در مورد فوری‌ترین اقدام دولت یازدهم برای کاهش فشار تورم بر بخش آسیب‌پذیر را رسیدگی به پنج دهک با درآمد پایین جامعه قلمداد و خاطرنشان کرد: برای تحقق امنیت غذایی باید با توجه به منابعی که در کشور وجود دارد و با بهره‌گیری از نظام بانکی کشور با تدابیری این پنج دهک پایین کشور مورد حمایت قرار گرفته که این کار رونق تولید را هم به دنبال دارد.

وزیر دولت نهم اقدام اساسی برای کنترل تورم در کشور را تغییر نحوه مدیریت منابع مالی و بالا بردن ارزش پول عنوان و خاطرنشان کرد: انضباط هزینه‌ای دولت، مدیریت نقدینگی و انضباط نظام بانکی عواملی هستند که در رشد ارزش پول می‌توانند مؤثر باشند.

باقری لنکرانی در ادامه با بیان اینکه تخریب کسی که سعی به تنش‌زایی در انتخابات دارد را وظیفه خود می‌دانیم ابراز داشت: هر کسی بر خلاف مصلحت نظام سعی در پیشبرد سیاست‌های تبلیغاتی خود به هر قیمتی داشته باشد وظیفه داریم تا اذهان عمومی را نسبت به رویکرد آنها روشن و آگاه سازیم.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم پویایی در برنامه‌ریزی کشور از رونمایی برنامه دولت یازدهم توسط جبهه پایداری خبر داد و گفت: در این برنامه راه‌حل کوتاه مدت و مرتفع ساختن ریشه‌ای مشکلات به صورت توأمان در نظر گرفته شده است.

باقری لنکرانی در ادامه در مورد برنامه‌اش برای بهبود وضعیت اشتغال بنگاه‌های زودبازده همچنان راهکار را عمل به این موضوع دانست و گفت: تفاوت این برنامه با آن چیزی که در دولت فعلی انجام شده ارائه به صورت خوشه‌‌ای است.

وی همچنین از برنامه ویژه برای رفع بیکاری قشر جوان تحصیلکرده و نیز فراهم کردن شغل پایدار برای سایر اقشار جویای کار خبر داد.

این کاندیدای جبهه پایداری حضور هاشمی در عرصه انتخابات را دارای حس دوگانه‌ای دانست و گفت: از این جهت که ایشان بدون روانه ساختن جانشین و به صورت شفاف وارد صحنه شده‌اند خوشحال هستیم اما از آنجایی که ایشان به عنوان یکی از عناصر تأثیرگذار انقلاب در این عرصه رأی نمی‌آورند برای ما بسیار تلخ است./ج1

برچسب ها: کاشان ، لنکرانی ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.