فياضي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ايران رژيم غاصب صهيونيستي را از هرگونه تحرك نظامي پشيمان خواهد كرد

يك كارشناس سياست خارجي گفت: جمهوري اسلامي ايران هيچگاه در شروع حمله نظامي پيش قدم نبوده و نیست، اما در برابر هرگونه اقدام نظامي شديدترين واکنش‌ها را نشان خواهد داد.

" سيدجلال فياضي" در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ادعاي برخي از منابع خارجي مبني بر اينکه رژيم غاصب صهيونيستي با حمله به سوريه در تلاش است واکنش ايران را ارزيابي کند، گفت: طبيعي است که ايران تاکنون آغازگر هيچ‌گونه اقدام نظامي نبوده و شروع هرگونه اقدام نظامي را برخلاف صلح بين‌المللي و صلح منطقه‌اي مي‌داند.

وي با تاکيد بر حضور معارضين تروريست در سوريه، تصريح کرد: با توجه به اينکه آنچه در سوريه اتفاق مي‌افتد، يک حرکت ضد مردمي است جمهوري اسلامي ايران از دولت سوريه حمايت مي‌کند و در تلاش است که بحران سوريه با يک راهکار سوري_سوري و از طريق راه‌‌حل‌هاي مسالمت آميز و سياسي حل شود و در نهايت اين مردم سوريه هستند که بايد درباره آينده کشورشان تصميم بگيرند.

اين کارشناس سياست خارجي، در پايان خاطرنشان کرد: جمهوري اسلامي ايران هيچ‌گاه در شروع اقدام نظامي پيش قدم نبوده است، اما در برابر هرگونه اقدام نظامي شديدترين واکنش‌ها را نشان خواهد داد و متجاوزين را از هرگونه اقدام تجاوزگرايانه پشيمان خواهد کرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ایران ، سوریه ، صهیونیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار