جزئیات جلسه امروز شریعتمداری با هاشمی

هاشمی درباره نحوه فعالیت ستادهای شریعتمداری تصمیم می گیرد

سخنگوی ستاد شریعتمداری با اشاره به جلسه امروز عصر شریعتمداری با هاشمی، گفت: آقای هاشمی خواستند فعالیت های ستادهای انتخاباتی شریعتمداری ادامه پیدا کند تا اینکه خود آقای هاشمی در مورد نحوه تغییر ستادها به لحاظ ادغام ، انحلال و یا انصراف تصمیم گیری کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، محسن بهرامی سخنگوی ستاد انتخاباتی شریعتمداری با اشاره به جلسه انتخاباتی امروز بعدظهر شریعتمداری با آیت الله هاشمی ، گفت: در این جلسه آقای هاشمی تاکید کردند کماکان ستادهای انتخاباتی شریعتمداری با توجه به همسویی دیدگاهها و مواضعی که در این دوره  میان این دو کاندیدا وجود دارد کماکان فعال باشد و در جهت تنویر افکار عمومی و بیان دیدگاهها و مواضع مشترک تلاش کند تا در آینده با توجه به شرایط پیش رو تدابیر لازم اتخاذ شود.

وی تاکید کرد:  آقای هاشمی ار موضع گیری های شریعتمداری تا به امروز تشکر کردند و خواستند فعالیت های ستادهای انتخاباتی شریعتمداری ادامه پیدا کند تا اینکه  خود آقای هاشمی در مورد نحوه تغییر ستادها به لحاظ  ادغام ، انحلال و با انصراف تصمیم گیری کنند.

محمدرضا عارف، مصطفی کواکبیان، حسن روحانی، محمد شریعتمداری از جمله کاندیداهایی بودند که قبل از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری بارها تاکید کردند در صورت کاندیداتوری محمد خاتمی و هاشمی رفسنجانی از انتخابات کناره گیری می کنند.

اما با توجه به ثبت نام هاشمی در لحظه های پایانی مهلت ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری تاکنون هیچ یک از این کاندیداها از صحنه انتخابات به نفع هاشمی کنار نرفته اند و تصمیم خود را در این زمینه به آینده موکول کردند.

عارف بعد از نظر شورای نگهبان نظر خود را اعلام می کند

 سخنگوی ستاد انتخابات عارف، حسن رسولی در این باره گفته است: عارف پس از اعلام نظر شورای نگهبان درباره نامزدها موضع خود را درباره کناره گیری از کاندیدا توری به نفع هاشمی رفسنجانی اعلام می کند.

وی تصریح کرد: آقای عارف منتظر است تا شورای نگهبان صلاحیت‌ها را بررسی کند و بعد از تعیین تکلیف شورا ایشان نظر خود را اعلام خواهند کرد. سیاست ایشان این است که با آقای هاشمی رقابت نکند، اما این که چگونه و در چه زمانی موضوع کناره‌گیری را مطرح کنند مستلزم گذر زمان است.

رسولی در پاسخ به این‌که چرا علی‌رغم نامزدی هاشمی رفسنجانی آقای عارف نظر خود درباره انصراف از نامزدی انتخابات را به پس از اعلام نظر شورای نگهبان موکول کرده است، گفت: همانطور که روز گذشته دیدید تا ساعت آخر هیچ چیز مشخص نبود و ظرف کمتراز نیم ساعت همه چیز تغییر کرد، ما به تجربه دریافته‌ایم که در فضای سیاسی ایران لحظات تعیین‌کننده است.

تکذیب کناره گیری روحانی به نفع هاشمی

محسن صالحی  مسئول دفتر حسن روحانی هم با تکذیب کناره گیری روحانی به نفع هاشمی گفت: چنانچه در این خصوص تصمیمی گرفته شود به صورت رسمی از طریق سخنگوی ایشان اعلام خواهد شد.

در رابطه با مباحث رسانه ای پیرامون کناره گیری حسن روحانی به نفع هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: آقای روحانی تاکنون اظهار نظری درباره کاندیداتوری هاشمی نکرده و هرگونه خبری مبنی بر کناره گیری تنها از جانب شخص ایشان اعلام خواهدشد.

کواکبیان سه شنبه تصمیم می گیرد

مجید بهمن زاده، دبیر جبهه اصلاح طلبان درباره اینکه آیا با اعلام کاندیداتوری هاشمی، کواکبیان دبیرکل و کاندیدای این جبهه به نفع وی کنار خواهد رفت یا نه گفت: جبهه اصلاح طلبان سه سه شنبه با تشکیل جلسه ای درباره حمایت از هاشمی رفسنجانی تصمیم خواهد گرفت. اما اینکه کواکبیان به نفع هاشمی کنار رفت بستگی به نظر شخصی خود او دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار