ادعای دروغین شفا دادن جان کودک را گرفت؛

ماجرای بچه ای که نور شد و به آسمان رفت!

هنگامی که مادر برای تحویل فرزند بیمارش بازگشت، زن مدعی شفا دادن گفت: بچه‌ات نور شده و به آسمان رفته است! چندی بعد، نیروی انتظامی کودک مرده را در رودخانه بیرون شهر پیدا می‌کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، شاید شناخت سره از ناسره در شرایطی که هر کسی با شیوه‌ها و شگردهای خاص خود حقیقت را وارونه جلوه می‌کند، کمی سخت باشد، اما شناخت ترفندها و شگردهای مدعیان دروغین می تواند به ما در شناخت حقیقت کمک کند.

10 روز پیش مدعی دروغینی در استان گلستان پدید آمد که ادعای ارتباط با حضرات معصومین(ع) و شفای مریضان را می‌کرد، مادری با بچه بیمارش به این مدعی دروغین برای شفای فرزندش مراجعه می‌کند، این خانم مدعی به این مادر گفت: شما بروید و یک ساعت دیگر بیایید بچه‌تان را صحیح و سالم تحویل بگیرید!

مادر بعد از ساعتی به این خانم مراجعه کرد و در جستجوی فرزند خویش بود که این زن مدعی گفت: بچه‌ات نور شده و به آسمان رفته است!

مادر این بچه متحیر و در عین حال خوشحال که بچه‌اش شفا گرفته است، بعد از دقایقی به دنبال بچه‌اش می‌گردد، ولی هیچ اثری از این بچه در خانه این مدعی پیدا نمی‌کند، انگار بچه‌اش در حقیقت نور شده و به آسمان رفته است.

مادر این بچه با تماس به نیروی انتظامی و شکایت از این خانم مدعی، بچه‌اش را در رودخانه بیرون شهر پیدا می‌کند. به گزارش پزشکی قانونی این بچه معصوم بر اثر خفگی جان باخته است.

برچسب ها: بچه ، وبگردی ، شفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار