رئیس مرکز نشر دانشگاهی خبر داد:

طرحی برای استفاده کردن کتب دانشگاهی

علاوه بر طرح تقویت کتابخانه های دانشگاههای کشور با طرحی جدید که نوعی هدیه دادن است، کتابهای دانشگاهی را با سهولت در اختیار دانشجویان قرار می دهیم.

بهمن حاجی پور، رئیس مرکز نشر دانشگاهی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت:  با توجه به افزایش قیمت کتابهای و سخت تر شدن خرید کتاب دارد دانشجویان، طرح هایی را برای سهولت دسترسی دانشجویان به کتب دانشگاهی ریخته ایم.

وی در خصوص این طرح ها گفت: سیاست مرکز نشر دانشگاهی در راستای تقویت کتابخانه های دانشگاههای کشور است به همین منوال طرح تقویت کتابخانه های دانشگاه ها را برنامه ریزی و عملی کرده است.

وی افزود: طبق یارانه ای که معاونت پژوهش وزارت علوم و تحقیقات و فناوری می دهد و همچنین 20 درصد تخفیفی که مرکز نشر دانشگاهی می دهد اینکه هر کتابخانه دانشگاهی با معرفی نامه مجموعه مرکز دانشگاهی می تواند کتاب را در اختیار خود قرار دهد.

وی خاطر نشان کرد: این طرح ، راه برون رفت از این مسئله و حمایت از دانشجویان است و دانشگاههای آزاد هم می توانند از این طرح استفاده کنند.

وی در رابطه به این طرح افزود: طرحی برای دانشجویان به ویژه دانشجویان کم در آمد است که بدون دغدغه به کتب درسی مورد نیاز خود دست یابند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار