تکرار/ هشدار جدي به مسئولان فرهنگي و والدين:

تب "جاستين بيبر" چگونه نوجوانان را به کما مي‌برد؟!+تصاوير

در اين "پروژه ضد فرهنگي" جديد، از روشي استفاده مي‌شود که بيشترين تاثير را روي ذهن و رفتار نوجوانان خواهد داشت؛ "ناتوي فرهنگي" غرب با استفاده از خود نوجوانان، در فرايندي کاملا برنامه‌ريزي شده، مهره‌هاي خود را به عنوان الگو به جهان معرفي کرده و در طي مدت کوتاهي اين مهره‌هاي نوجوان را تبديل به الهه‌اي براي نوجوانان کشورهاي ديگر بويژه کشورهاي شرقي و مسلمان مي‌کنند.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران؛ در دهه‌هاي گذشته، غرب به سرکردگي "رژيم صهيونيستي"، راه‌هاي گوناگوني را در "جنگ نرم" عليه فرهنگ "کشورهاي در حال توسعه" و بويژه کشورهاي اسلامي در خاورميانه تجربه کرده است،‌ به‌طوري که توانسته برخي از اين برنامه‌هاي ضد فرهنگي و "پروژه‌هاي کنترل ذهن" خود را در بعضي از کشورهاي منطقه مانند ترکيه و "کشورهاي عربي حاشيه خليج فارس" اجرا کند تا با انحطاط فرهنگ اسلامي اين کشورها، رژيم صهيونيستي و غرب بتوانند سياست‌هاي خود را در "خاورميانه" پياده کنند.

 

در پروژه‌هاي نرم ضد فرهنگي صهيونيستي-غربي، ابعاد و روش‌هاي گوناگوني مورد استفاده قرار مي‌گيرند: از اشاعه فرهنگ خيانت و عادي بودن روابط خارج از خانواده در شبکه‌هاي ماهواره‌اي زرد، ساخت فيلم‌هاي بي‌محتواي ضد اخلاقي که خيانت و بي‌بند و باري را امري رايج نشان مي‌دهند گرفته تا "عروسک‌هاي باربي" و طراحي‌هاي هدف‌دار جلد دفتر و کيف مدرسه و وسايلي که هميشه همراه نوجوانان بوده و تاثير بسزايي بر ذهن آن‌ها دارد.


اما غرب و رژيم صهيونيستي در آخرين پروژه ضد اسلامي-فرهنگي خود نسل نوجوان را هدف قرار داده‌اند؛ پروژه‌اي بزرگ که در آن تلاش مي‌شود تا از راه‌هاي غير مستقيم ذهن افراد را از کودکي و نوجواني نسبت به مسائل غير اخلاقي و غير اسلامي به گونه‌اي کنترل کنند که اين مسائل براي نسل جوان و نوجوان عادي انگاشته شده و از آرمان‌هاي فرهنگي خود دور شوند.

در اين پروژه ضد فرهنگي جديد، از روشي استفاده مي‌شود که بيشترين تاثير را روي ذهن و رفتار نوجوانان خواهد داشت؛ ناتوي فرهنگي غرب با استفاده از خود نوجوانان، در فرايندي کاملا برنامه‌ريزي شده، مهره‌هاي خود را به عنوان الگو به جهان معرفي کرده و در طي مدت کوتاهي اين نوجوانان را تبديل به الهه‌اي براي نوجوانان کشورهاي ديگر بويژه کشورهاي شرقي و مسلمان مي‌کنند.

اين نوجوان‌هاي غربي که اغلب به عنوان ستاره موسيقي معرفي مي‌شوند، با ظاهري بسيار اغواکننده و با پوشش‌هاي نامتعارف در کنسرت‌ها ظاهر شده و تبديل به برند جهاني مي‌شوند. لباس‌هاي خاص و نوع ظاهر آن‌ها که بسيار هوشمندانه طراحي شده‌اند، در کشورهاي هدف تبديل به کالايي به روز و به الگويي براي جوانان و نوجوان هدف تبديل مي‌شوند.

همزمان با کشف اين مهره‌هاي نوجوانان، تمام رسانه‌هاي ديداري، شنيداري و مجازي به طور هماهنگ و يکپارچه به تبليغ و پيگيري مدام روابط خصوصي خواننده‌هاي کم سن و سال مي‌کنند و مخاطب نوجوان را وادار به پيگيري قصه‌هايي مي‌کنند که اغلب آن‌ها محتوياتي کاملا غير اخلاقي داشته و هيچ تناسبي با اين رده سني ندارند.

به‌طوري که اگر نگاهي به سايت‌هاي خبري صهيونيستي غربي انداخته شود، روزي نيست که خبري يا تصويري جنجالي از اين نوجوانان زير 18 سال منتشر نشود.




دليل اين همه تبليغات گسترده چيست؟

اگر کمي موشکافانه به روابط اين خواننده‌هاي نوجوان و طرز زندگي آن‌ها و پوشش خبري رسانه‌هاي غربي از زندگي خصوصي آن‌ها توجه کنيم، متوجه پشت پرده اين پروژه‌ جديد کنترل ذهن خواهيم شد. براي مثال هر روز قصه‌اي جنجالي از روابط آن‌ها که يک روز به هم مي‌رسند و يک هفته بعد از هم جدا مي‌شوند يا اينکه روزي خبر خيانت، آن‌ هم در اين سن در رسانه‌هاي خبري غوغا به پا مي‌کند، کار را به جايي مي‌رساند که مخاطبان هدف که اغلب از کشورهاي مسلمان و بويژه خاور ميانه مي‌باشند هر روز پيگير اخبار اين خواننده‌ها و داستان‌هاي آن‌ها شوند.


عده‌اي از طرفداران نوجوان جاستين بيبر، خواننده 19 ساله کانادايي

متاسفانه مطلبي که نگران کننده است نفوذ اين جريان‌هاي غير اخلاقي داخل ايران و در ميان نوجوانان است. گرچه نفوذ جريان‌هاي ضد فرهنگي مانند جاستين بيبر در ايران کمرنگ بوده و قابل مقايسه با غرب نيست، اما از آنجايي که گوگل نيز در اين زمينه با سرويس‌هاي ناتوي فرهنگي غرب و صهيونيسم همکاري مي‌کند، به خانواده‌ها و مسئولان فرهنگي توصيه مي‌شود تا دقت بيشتري در اين زمينه داشته و اقدامات مقتضي در اين زمينه را انجام دهند.

تصوير زير، برخي از کامنت‌هاي کاربران نوجوان ايراني در فضاي مجازي درباره جاستين بيبر، خواننده نوجوان کانادايي است.

در همين راستا، تمام ابزارهاي تبليغاتي غرب متحد شده‌اند، به‌طوري که موتور جستجوي گوگل که مديريت صفحات وب را در دست دارد نيز به کمک اين پروژه ضد فرهنگي آمده است.

اين روزها اگر جستجويي فارسي در مرورگرهاي مختلف اينترنتي انجام دهيم‌ متوجه اين امر خواهيم شد که برخي از مرورگرها با شيطنت خاصي به تبليغ جاستين بيبر مي‌پردازند.

براي مثال اگر چند حرف اول نام جاستين بيبر را در موتور جستجوي گوگل درج کنيم، نام بيبر در اولين گزينه‌ها ديده خواهد شد.



اما "جاستين بيبر" کيست و چرا و چگونه به اين شهرت جهاني دست يافت؟

"جاستين بيبر" "Justin Drew Bieber" متولد مارس سال 1994 خواننده نوجوان کانادايي است که در سال 2008 به خاطر پست ويدئوهايي در يوتوب به شهرت جهاني رسيد.

مادر جاستين( پاتي مالت) در 17 سالگي جاستين را از فردي به نام "جک بيبر" باردار مي‌شود( ازدواجي رخ نداده بود)، به همين دليل، پدر جاستين در همان کودکي به دليل نداشتن هيچ قيد و بندي به خانواده، جاستين و مادرش را به حال خود رها مي‌کند. 


در حالي که هنرمندان نوجوان مشهور بسياري در آمريکا و ديگر نقاط جهان وجود دارند، اما مجله‌هاي معروف آمريکايي اصرار دارند که نام بيبر در ميان بهترين‌ها معرفي شود.

براي مثال، جاستين بیبر در سال 2011 از طرف "مجله تایم" به عنوان یکی از 100  فرد تأثیرگذار  و دومین فرد ثروتمند زیر 30 سال معرفی شد. در سال 2012 "مجله فوربس"اعلام کرد درآمد بیبر در دو سال گذشته 108 میلیون دلار بوده است و تا ماه مي 2012، بیش از 15 میلیون نسخه از آلبوم‌هایش در جهان به فروش رسید. همچنین جاستين بيبر توسط همین مجله در رتبه سوم فهرست صد شخصیت مشهور قدرتمند سال 2012 قرار گرفت




صهيونيست‌ها چگونه مهره جاستين بيبر را کشف کردند؟/ پدر صهيونيستي جاستين کيست؟

در همان روزهاي اوليه که ويدئوهاي منتشر شده بيبر در فضاي مجازي مخاطبان زيادي را به خود جلب کرده بود، عوامل رژيم صهيونيستي نيز دست به کار شده و با پيشنهادات اغوا کننده، به بهانه پرورش جاستين، مادر وي را قانع کردند تا جاستين را نزد خود تربيت کنند.


اولين ديدار جاستين و اسکوتر



هنگامي که جاستين تنها 13 سال داشت، "اسکوتر بران" "Scooter Brown"، مهره‌ياب معروف آمريکايي-اسراييلي، بيبر را شناسايي کرده و پس از رايزني با خانواده او، اين نوجوان کم سن و سال را تحت تربيت خود قرار مي‌دهد.



اسکتور بران که اکنون مدير برنامه و همه‌کاره جاستين بيبر است به عنوان پدر صهيونيست اين نوجوان شناخته مي‌شود.
 
وي چنان تاثيري روي جاستين گذاشته است که بيبر در تمام کنسرت‌هاي خود آداب صهيونيست‌ها را به جا آورده و علائم و نشانه‌هاي صهيونيستي را در لباس‌ها، خالکوبي‌هاي خود طراحي مي‌کند. به علاوه، در سال 2011، با هماهنگي اسکوتر و حمايت‌هاي مالي بنياد شيمون پرز، جاستين کنسرتي را در سرزمين‌هاي اشغالي برگزار کرد.



در زندگي‌نامه اسکوتر، تاکيد شده است وي صهيونيستي بوده و پدر و مادر او  که به سختي از واقعه جعلي هلوکاست جان به در برده‌اند!  تا سال 1956 در مجارستان زندگي کرده و سپس به آمريکا فرار کرده‌اند.

پدر صهيونيستي جاستين، در دوران راهنمايي خود، در يک مسابقه فيلم مستند درباره هلوکاست شرکت مي‌کند و جايزه اولي در منطقه و ايالت و نفر سوم آمريکا مي‌شود. نکته بسيار جالب اين است که فيلم به دفتر صهيونيست بزرگ هاليوود، يعني "استيون اسپيلبرگ" مي‌رود، در همان زمان و آشنايي اسپيلبرگ با اسکوتر، وي نيز به خدمت صهيونيست‌ها در مي‌آيد.

مدير صهيونيستي برنامه‌هاي بيبر،چگونه پروژه صهيونيستي خود را پيش مي‌برد؟

اسکوتر همزمان با مديريت برنامه‌ کنسرت‌هاي جاستين بيبر، برنامه‌هاي صهيونيستي خود را نيز روي او اجرا مي‌کند.

به گزارش پايگاه صهيونيستي هاآرتص، اسکوتر بران در سال 2011، جاستين بيبر را به سرزمين‌هاي اشغالي فرا مي‌خواند تا در آنجا نيز کنسرتي برگزار کند. برگزاري کنسرت بيبر در سرزمين‌هاي اشغالي با حمايت کامل مقامات صهيونيستي از جمله نتانياهو، نخست‌وزير اسراييل همراه مي‌شود، به‌طوري که نخست‌وزير رژيم صهيونيستي از جاستين 17 ساله تقاضاي ملاقات مي‌کند، اما اين ملاقات بنا به دلايلي لغو مي‌شود.

اما در زماني که جاستين بيبر به همراه پدرش و گروه کنسرت خود در سرزمين‌هاي اشغالي حضور داشت، مدير صهيونيستي برنامه‌هاي او، بيشتر از اينکه برنامه کنسرت‌هاي جاستين را هماهنگ کند با استفاده از روش‌هاي مختلف به ارباب‌هاي خود ثابت مي‌کند جاستين صهيونيستي بوده و به حمايت از اسراييل مي‌پردازد.

در طول اين سفر، جاستين بيبر به اماکن صهيونيستي رفته و رفتارهاي آن‌ها را مي‌آموزد. اسکوتر جاستين را به ديوار ندبه در غرب بيت‌المقدس ميبرد تا در آنجا زيارت کرده و آداب صهيونيستي را بجا بياورد.


حمايت جاستين از کودکان صهيونيست به خاطر حملات حماس؟

در حالي که صهيونيست‌ها بارها با يورش به مناطق فلسطيني‌نشين اراضي اشغالي و حملات جنگنده‌هاي ارتش اين رژيم صدها کودک فلسطيني به فجيع‌ترين وضع ممکن به شهادت رسيده‌اند، جاستين بيبر در ازاي ملاقات نکردن نتانياهو و در راستاي حمايت از يورش‌هاي رژيم صهيونيستي به غزه، حدود 700 بليط رايگان به نوجواناني هديه مي‌دهد که در مرز سرزمين‌هاي اشغالي و غزه زندگي مي‌کنند.

تجديد پيمان پدر و پسر با خالکوبي عبري

به گزارش ديلي‌ميل، جاستين بيبر و پدرش هنگامي در تور سرزمين‌هاي اشغالي به سر مي‌بردند، براي تحکيم وحدت خود با اسراييل، نام "مسيح" را به زبان عبري روي سينه خود خالکوبي کردند که با تمجيد رسانه‌هاي صهيونيستي همراه شد.



اين اقدامات الگوي بسياري از نوجوانان جهان به ويژه مسلمان‌ها، ترديدي باقي نمي‌گذارد که جاستين بيبر خط مشي صهيونيست‌ها را دنبال کرده و صهيونيست‌هاي وابسته به اين رژيم برنامه‌هاي ضد فرهنگي او را طراحي مي‌کنند.

حلقه صهيونيست‌هاي دور جاستين تنگ‌تر مي‌شود

به گزارش پايگاه تحليلي Justineisajew، يکي ديگر از افراد بسيار نزديک جاستين بيبر که در همه جا همراه او بوده محافظ اسراييلي وي، "موشه بنابو" ""Moshe Benabo است.

موشه بنابو يک افسر سابق صهيونيستي است که مسئوليت حفاظت از جان جاستين بيبر را بر عهده داشته است.

نام او در اصل موسی بنابو است که در زبان عبری موشه تلفظ میشود و موشه 47 ساله که خودش متولد حیفا است به زبان عبری تسلط کامل دارد و خانواده‌اش همانند خانواده اسکوتر براون ساکن فلسطین اشعالی هستند.

موشه بعدها به دليل اينکه قبلا محافظ خواننده ديگري به نام جاستين تيمبرليک بوده و بيبر از آن اطلاعي نداشته است، همکاري خود با او را قطع کرد.



نمايش جاستين در شوهاي غير اخلاقي صهيونيستي

يکي از اقدامات ضد فرهنگي جاستين بيبر شرکت در شوهاي غير اخلاقي است که هدايت آن‌ را صهيونيست‌ها بر عهده دارند و حضور افراد زير 17 سال در اين نمايش‌ها ممنوع بوده و نمي‌توانند به تماشاي آن‌ بنشينند. نکته جالب اين است هر جا که بيبر مي‌رود اشخاصي صهيونيستي طرفدار اسراييل پشتوانه او هستند.

حضور جاستين بيبر در شوهاي زننده، همواره با خشم گسترده‌اي از خانواده‌هاي غربي همراه بوده است.

يکي از اين نمايش‌ها، شوي مد شرکت "Victoria's  Secret"‌ يا "راز ويکتوريا" است که لباس‌هاي بدن‌نما و زننده توليد مي‌کند. اما حضور يک نوجوان هفده هجده ساله در اين نوع نمايش‌هاي ضد فرهنگي چه توضيحي دارد؟ آيا مگر اين است که ناتوي فرهنگي غرب ترويج بي‌بند و باري و برهنگي در ديگر فرهنگ‌ها را پيش رو گرفته است؟

شرکتVictoria Secret به دلیل تولید لباسهای زننده و بدن‌نما برای دختران نوجوان بارها مورد اعتراض خانواده‌هاي آمريکايي قرار گرفته است.

به گزارش Examiner، در حالي که بسياري از طرفداران بيبر نوجواناني هستند که هنوز سيزده سالشان هم نيست، ديدن خواننده مورد علاقه‌شان در ميان عده‌اي از زن‌هاي برهنه و و ايجاد صحنه‌هايي مسهتجن الگويي بسيار نامناسب براي نوجوانان است.

بنا براين گزارش، دخترهاي نوجوان بسياري از رفتارهاي بيبر الگوبرداري مي‌کنند و اين الگوبرداري سال‌ها ادامه خواهد داشت و تاثير بسزايي در آينده نوجوانان دارد. اين گزارش در هشداري به خانواده‌هاي آمريکايي از آن‌ها مي‌پرسد آيا مي‌خواهيد دخترهاي نوجوان با تماشاي چنين برنامه‌هايي رو به فرهنگ برهنگي بياورند؟ آن‌ها در خانه تمام اين نمايش‌هاي غير اخلاقي را مشاهده‌ مي‌کنند تا جاستين بيبر برنامه خود را اجراکند.

اين گزارش مي‌افزايد، آيا نسلي که تنها به مدرسه راهنمايي يا دبيرستان مي‌رود بايد الگويي مانند بيبر داشته باشد؟ آيا اين نمايش‌هاي مد در حال تخريب فرهنگ سنتي کشورها نيست و تنها اعتماد به نفس دخترهاي جوان را به حدي پايين مي‌آورد که مي‌خواهند مانند اين مدل‌ها شوند؟

اگزمينر در ادامه گزارش، به سوء استفاده شرکت‌هاي مد و لباس مي‌پردازد که با استفاده از چهره‌هايي نوجوان مانند بيبر، نسل کم سن و سال را پاي تماشاي اين نمايش‌هاي غير اخلاقي مي‌کشد تا فرهنگ پوشش آن‌ها را تغيير دهد.

نويسنده اين گزارش مي‌افزايد: اين نمايش‌ها باعث مي‌شود پوشش نوجوان‌ها و به‌ويژه دخترها در مدرسه، رفته رفته تغيير کند و رو به برهنگي روند. شوهاي مد ضد اخلاقي مانند ويکتوريا که با همراهي خواننده‌اي مانند بيبر انجام مي‌شود مي‌تواند فرهنگ جوامع را به سرعت تغيير دهد.

پايگاه تحليلي آمريکايي ديگري با نام theblacksphere، در گزارشي با عنوان "‌راز ويکتوريا نسل نوجوان را هدف قرار داده است" به مسائل ضد فرهنگي اين نسل مي‌انجامد.

اين پايگاه با توجه به حضور بيبر در نمايش‌هاي مد غير اخلاقي ويکتوريا مي‌نويسد: در حالي که ميليون‌ها دختر نوجوان اين برنامه‌ها را از هر طريق ممکن تماشا خواهند کرد پيام اين شوي تبليغاتي اين است که "من جاستين بيبر را دوست دارم، جاستين بيبر شوي مد ويکتوريا را دوست دارد، بنا براين من هم بايد از لباس‌هاي زننده ويکتوريا خريداري کنم".

اين گزارش در خاتمه با اشاره به اين موضوع که ويکتوريا در حال قرباني کردن معصوميت دخترهاي نوجوان است مي‌افزايد:‌

دخترهاي ما ارزشمند هستند و لياقتشان بيشتر ازاينها است، آن‌ها بايد مورد مراقبت قرار بگيرند.

باز هم ردپاي صهيونيست‌ها همگام با جاستين بيبر/ رييس صهيونيستي راز ويکتوريا کيست؟

هر چه به جزييات عوامل پشت پرده بيبر و حاميان مالي او دقت مي‌کنيم، بوي صهيونيست‌ها بيشتر منتشر منتشر مي‌شود.

مالک شرکت ويکتوريا که جاستين در بسياري از نمايش‌هاي زننده آن شرکت مي‌کند هم يک صهيونيستي تمام عيار است.

لزلي وکسنر Lesly Wexner، ثروتمند مشهور آمريکايي و مالک صهيونيستي 75 ساله شرکت ويکتوريا در سال 2008  توسط جورج بوش به صورت افتخاري همراه هيئتي، او را در سفر به سرزمين‌هاي اشغالي در شصمتين سالگرد تاسيس رژيم منحوس صهيونيستي همراهي کرد.


وکسنر در کنار نخست‌وزير رژيم صهيونيستي

وکسنر سرمايه‌گذاري عظيمي در سرزمين‌هاي اشغالي کرده و يکي از بزرگ‌ترين حاميان مالي آمريکايي رژيم صهيونيستي است. او که از پدر و مادري صهيونيست زاده شده، داراي يکي از بزرگ‌ترين بنيادهاي صهيونيستي در سرزمين‌هاي اشغالي است.



گفته مي‌شود، وکسنر در کنار اسکوتر بران، مدير برنامه‌هاي جاستين بيبر، پروژه ضد فرهنگي مورد نظر رژيم صهيونيستي را اداره مي‌کند.

جاستين!! شلوارت را بکش بالا

يکي از شاخصه‌هاي ضد فرهنگي جاستين بيبر که به نظر مي‌رسد کاملا حساب شده دنبال مي‌شود، پوشش خاص جاستين بيبر است که توجه نوجوانان را به خود جلب کرده و باعث مي‌شود آن‌ها از اين نوع پوشش زننده الگوبرداري کنند.

به نظر مي‌رسد، پوشش‌هاي ضد فرهنگي جاستين بيبر که مورد تاييد خود غربي‌ها هم نيست، کاملا حساب شده باشد. بيبر در بسياري از برنامه‌هاي خود برهنه بوده است. اما نکته جالب توجه نوع پوشيدن شلوار او است که بسيار زننده مي‌باشد. اين نوع پوشش عجيب صداي والدين غربي را هم در آورده است.

به گزارش ديلي‌ميل، طبق نظرسنجي‌هاي انجام شده، پوشش جاستين بيبر زننده‌ترين پوشش خواننده‌هاي آمريکايي انتخاب شده است. بر همين اساس يکي از شرکت‌کنند‌ه‌ها عقيده دارد خواننده‌هاي پاپ مانند بيبر الگوي نامناسبي براي جوانان و پوشش آن‌ها هستند.

بوستون گلوب نيز در گزارشي به پوشش زننده بيبر اشاره مي‌کند. نويسنده اين گزارش با اشاره به تبليغاتي بودن پوشش بيبر و ترويج فرهنگ نامناسب در ميان جوانان مي‌نويسد: وقت آن رسيده که پوشاک زننده خود را تغيير دهي. نگاهي به اطراف بيانداز هيچ کس چيزي که تو مي‌فروشي را نمي‌خرد.

به عقيده بوستون گلوب، بسياري از والدين طرفداران بيبر از او مي‌خواهند تا شلوارهاي عجيب خود را بسوزاند.

روزنامه آمريکايي نيويورک تايمز در گزارشي به موضوع جاستين بيبر و تاثر او روي فرهنگ جوانان پرداخته است.

جاستين بيبر بارها از خو رفتارهاي خشونت‌آميز نشان داده و محافظان اسراييلي وي نيز در بسياري از موارد با هواداران و روزنامه‌نگاران زد و خورد داشته‌اند. اين روزنامه آمريکايي با اشاره به رفتارهاي پرخاشگرانه اين خواننده نوجوان در تحليلي جامع نسبت به تاثير رفتارهاي بيبر روي ذهن نوجوانان هشدار داده و مي‌نويسد؛ در کنار الگوي نامناسب روابط و پوشش‌ بيبر، رفتارهاي خشونت‌بار وي نيز مي‌تواند تاثيرات منفي بسزايي روي نوجوانان داشته باشد.



اين روزنامه بر اساس کتاب "اهميت فرهنگي ستارگان نوجوان" نوشته "جين او کونر" مي‌نويسد:

ستاره‌هاي نوجوان با  استفاده از مواد مخدر، لباس‌هاي زننده، نوجوانان را خواسته يا نا خواسته به تقليد از خود فرا مي‌خوانند.



حمايت جاستين بيبر 19 ساله از همجنس‌بازها

بيبر که ديگر رفتارهاي زننده و غير اخلاقي را به اوج خود رسانده، با حمايت از گروه‌هاي همجنس‌باز، بار ديگري نشان مي‌دهد چه اهدافي پشت سر او قرار دارند.


پروژه IT gets better، توسط Dan Savage""  همجنس‌باز معروف آمريکايي و همسر(مرد) او راه‌اندازي شده است. دن سويج فعاليت‌هاي بسياري در زمنيه اشاعه همجنس‌بازي در آمريکا داشته است.


دن سويج به همراه دوست همجنس‌باز خود در راهپيمايي همجنس‌بازها

بر اساس گفته‌هاي خود وب‌سايت اين پروژه، هدف آن حمايت از همجنسگراهاي سراسر دنيا و ترويج آن است.

جاستين بيبر که در حال تبديل شدن به الگويي براي نوجوانان بوده، نيز با عضويت و سرمايه‌گذاري مالي در اين پروژه، حمايت خود از همجنس‌بازها را اعلام کرده است.



خانواده‌ها و مسئولين فرهنگي مراقب نفوذ جاستين‌بيبرها در ميان نوجوانان، بويژه دخترها باشند

نقش گوگل در پروژه ضد فرهنگي بيبر

گوگل نيز در اين پروژه ضد فرهنگي به کمک صهيونيست‌ها آمده است. با جستجويي ساده در اينترنت متوجه پروژه محبوب کردن جاستين در ميان نسل نوجوان ايراني خواهيم شد، به طوري که اگر در موتور جستجوي گوگول حرف "جا" را جستجو کنيد به سيلي از گزينه‌هاي مرتبط با جاستين بيبر بر خواهيم خورد و يا اگر کلمه طرفدار را جستجو کنيم باز نام جاستين بيبر به چشم خواهد خورد.


به علاوه، با توجه به اينکه به علت فرهنگ غني ايران اسلامي، ميزان نفوذ جريان ضد فرهنگي بيبر در اين پايين بوده و قابل مقايسه با غرب نيست، اگر در نگاهي به وبلا‌گ‌هاي نوجوانان ايراني به ويژه دخترها انداخته شود، وبلا‌گ‌هايي را ملاحظه خواهيد کرد که طرفداران جاستين بيبر و دوست دختر او هستند و با نگاهي به نظرات اين نوجوانان درباره بيبر و زندگي شخصي او، متوجه بحراني که شايد گريبانگير نسل نوجوان و آينده ساز کشور شود خواهيم شد.






از آنجايي که هدف اصلي پروژه جاستين بيبر نفوذ در نوجوانان است، ناتوي فرهنگي صهيونيسم تنها به الگوي رفتاري بسنده نکرده و با ترويج لباس‌ها و کالاهاي مرتبط با بيبر قصد دارد نفوذ اين جريان را بيش از پيش تقويت کند.






در حالي که الگوهاي طراحي  زيادي از اسطور‌ه‌ها و فرهنگ ايراني در عرصه مد و پوشاک تاکنون عرضه شده‌اند، اما برخي از فروشگاه‌هاي پايتخت با سوء استفاده از آب گل‌آلود و شايد هدفمند به دنبال ترويج و فروش کالاهي مرتبط با اين ناتوي فرهنگي هستند.


در تحقيقات صورت گرفته توسط باشگاه خبرنگاران، کالاها و پوشاک مرتبط با جاستين بيبر درفروشگاه‌هاي پايتخت به راحتي قابل خريداري هستند.





با توجه به موارد اشاره شده و اثبات رابطه جاستين بيبر با رژيم صهيونيستي و برنامه‌هاي ضد اخلاقي و ضد فرهنگي که وي که با مديريت ناتوي فرهنگي غرب و صهيونيسم اجرا مي‌شوند، به خانواده‌ها و مسئولين فرهنگي کشور هشدار داده مي‌شود، ضمن کنترل فضاي اينترنت، هرچه سريع‌تر نسبت به مقابله با چنين پروژه‌هايي که نسل نوجوان بويژه دخترها را هدف قرار داده، اقدامات مقتضي را انجام دهند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۲۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ZigArt
۱۶:۵۹ ۱۳ آبان ۱۴۰۲
سلام
ممنونم مطالب کلی و خوبی بود
انشاالله نابودی اسرائیل و صهیونیسم
Iran (Islamic Republic of)
Hadi
۲۳:۴۸ ۰۳ بهمن ۱۴۰۰
من خیلی از مطالب رو نمیدونستم و صرفاً بعنوان یک خواننده به قضیه نگاه میکردم.... ممنون
Iran (Islamic Republic of)
Hadis
۱۶:۴۰ ۰۷ مهر ۱۳۹۷
ممنون بابت مقاله تون...

بازم مرسی...
Iran (Islamic Republic of)
پاتر
۲۰:۵۸ ۱۹ تير ۱۳۹۷
سلام . ممنونم از گزارشتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
اگر فرهنگ کشور ما غنی از استوره های اسلامی و مذهبی و شهدا باشه
دیگه هیچ نوجونی سمت جاستین و امثال اون نمیره
بابت مقاله واقعا ممنون
Iran (Islamic Republic of)
سلنا
۱۹:۳۴ ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
من واقعا جاستین واهنگ هاش رو دوست داشتم ولی الان ازش حالم به هم می خوره واقعا برای چنین شخصیتی متعاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۰۶ خرداد ۱۳۹۷
جاستین عشقمه حرف نزنید
Germany
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
سلام ممنون از گزارش خوبتون .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
با سلام خیلی ممنون از گزارشتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۶ آبان ۱۳۹۶
عجب
Germany
ناشناس
۱۵:۳۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
خدا رحم کنه
Canada
ناشناس
۲۳:۱۸ ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
خیلی گزارش خوبی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
من از اول هم بدم ازش میومد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۳۶ ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۶:۵۱ ۱۶ تير ۱۳۹۶
عالیی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
این بچه هنوزگرمه نمیدونه چیکارمیکنه من مطمعنم که خدایه جوری به سزای عملش میرسونتش واقعا رفتارش خیلی بده امیدوارم سرعقل بیادکه اونم فک نکنم اتفاق بیفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۲۱ مهر ۱۳۹۴
هزاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااررررررررررررربببباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااررررررررررررررررررررررررممممممررررررررررررررررررررررررررررگگگگگگگگگگگگگ بببببببببببببببرررررررررررررررررررر جججججاااااااسسسستتتتتییییییییینننننننننننن
United States of America
sara
۲۳:۴۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
بسم الله الرحمن الرحیم

اینننننننننننقدررررررررر از این خره بدم میاد که نگو......
قیافش هم چیزی نیستا
صداش هم که مایل به افففففتضاح
پسرا حق دارن از این الاغ بدشون بیاد
البته من پسر نیستمااااا

امممممم راستی ممنون آگاهمون کردین
یالا دخترا...بریم مخ یه گاو رو بزنیم که بهتره..
United States of America
ناشناس
۱۷:۵۴ ۱۷ شهريور ۱۳۹۴
سلام...
خدا خیرتون بده با این اطلاع رسانی به مردم خوبمون...
انشاالله فرج آقامون به نیت و نیابت از پنج تن5صلوات(یاعلی جانم زهراء)
Iran (Islamic Republic of)
غزل
۱۷:۲۸ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
سلام مطالب عالی وجالبی بودامثال ادمایی مثل جاستین بیبر باید گورشونو گم کنن چون لیاقت زندگی کردن روندارن ادم که نیستن بدبختا
Iran (Islamic Republic of)
hsdf
۰۰:۲۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
ننگ بر این دختر نما ها
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۸:۳۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۴
اصلا معلوم نی دختره یا پسر همجنسبازم که هست دیگه چی من مونم که چرا بعضیها که این مطالبو میدونن بازم دوسش دارم واقعا خاک تو سرش ******
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۸ تير ۱۳۹۴
واقعا جای تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
مهوش
۱۴:۴۰ ۰۹ تير ۱۳۹۴
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
فاطیمه
۱۵:۲۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
از اطلاع رسانی خوبتون ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
صهیونیصت کش
۱۶:۵۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
برای نابودی جاستین بیبر صلوات
Iran (Islamic Republic of)
رها
۲۰:۱۲ ۱۸ مهر ۱۳۹۳
گزارشتون قابل تحسینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
ممنون جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
مهدیه
۲۳:۴۰ ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
خیلی اول از جاستین خوشم می آمد ولی بعد ازاین همه صحبت دیگر از این فرد خوشم نمی آید
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۱۸:۳۱ ۲۴ تير ۱۳۹۳
من از اولم بدم میومد ازش ولی حالا که این مطلبو خوندم تنفرم نسبت بهش صد برابر شد .
Iran (Islamic Republic of)
سلمان
۲۳:۱۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
خدا لعنتش كنه هم جاستين وهم اسراييل مرگ بر كفار
Iran (Islamic Republic of)
الف
۱۶:۲۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
خدا لعنتش کنه جاستین رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
واقعا باورم نمیشه که اینجوری بود ممنونم خیلی گزارشتون خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
مرگ بر جاستین...
United States of America
ناشناس
۱۰:۴۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
واقعا كه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
عالی بود
-
محمد
۱۰:۳۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام.الگوی ما جوانان ایرانی و شیعه فقط علی اکبر امام حسین(ع)است و لاغیر....
خدا لعنت کنه این جاستین رو که سرباز اسرائیله
Iran (Islamic Republic of)
قمیشی گرگان
۰۲:۱۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام و خسته نباشید .مرسی از مطالب قشنگتون....لعنت ب هرچی جاستین بیبر و امثال اونه ...اینا ابروی انسانهارو پیش خدا بردن جونم جونای ایرانیه خودمون
Iran (Islamic Republic of)
سوگند
۰۲:۳۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
من که ازهمون اولم ازش متنفربودم درضمن قیافه اش هم اصن قشنگ نیست چندشه
Iran (Islamic Republic of)
مبینا
۲۳:۱۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
دستتون درد نکنه واقعا زحمت کشیدین
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۰۹:۴۷ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
جوون های ما چرا از این الگو برداری می کنند...........
Iran (Islamic Republic of)
رامین محمدزادگان
۱۹:۵۷ ۲۵ فروردين ۱۳۹۳
شبیه میمون است لعنت به او
Iran (Islamic Republic of)
یاسی
۲۲:۵۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
مرسی واقعا کامل بود
Iran (Islamic Republic of)
بهراد
۱۱:۲۸ ۲۲ فروردين ۱۳۹۳
واقعا که زننده است حالم بد شد
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۱:۱۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۳
حالم از ریختش به هم می خوره
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۱۶:۲۷ ۱۵ فروردين ۱۳۹۳
خیلی دوستش داشتم . ولی دیگه حالم ازش بهم میخوره.
Germany
ناشناس
۰۰:۳۷ ۱۴ فروردين ۱۳۹۳
سلام ممنون از گزارش خوبتون .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۱ ۱۳ فروردين ۱۳۹۳
تازه کجاشو دیدین !
خیلی آشغالتر و حیوونتر ازین حرفاس !
آخه خیلی حرفارو و تصاویرو نمیشه اینجا آورد !
لعنت به همه جاستین ها
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۷:۲۶ ۱۲ فروردين ۱۳۹۳
جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
كوثر
۱۳:۴۹ ۱۱ فروردين ۱۳۹۳
عالي بود....ي مقاله ي واقعا تاثير گذار....
Iran (Islamic Republic of)
حانیه
۱۳:۱۲ ۱۱ فروردين ۱۳۹۳
عاااااااااالی بود متنفرم ازش
Iran (Islamic Republic of)
پگاه
۱۶:۴۵ ۱۰ فروردين ۱۳۹۳
خیلی ممنون از این که مارو مطلع کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۰ فروردين ۱۳۹۳
دستتون درد نکنه.امیدوارم طرفداراش این موضوع درک بکنن که دیگه بیخودی از این صهیونیست طرفداری نکنن.
Iran (Islamic Republic of)
شكيبا
۱۲:۰۹ ۱۰ فروردين ۱۳۹۳
بد نبود
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۱:۴۴ ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
انشاالله هر چه زودتر مهدی فاطمه بیاد
Iran (Islamic Republic of)
انا
۱۷:۳۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
من از جاستین بدم میاد و همیشه سر این موضوع با دوستام درگیرممممم...
Iran (Islamic Republic of)
امير
۱۶:۱۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
مرگ بر اسرائیل. خدا لعنتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ستاره
۲۲:۲۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
از گزارشتون ممنونم اما باید این گزارش ها رو در رابطه با تمام خوانندگان صهیونیستی به ویزه جاستن بیبر با همکاری نهادها و مخصوصا اموزش و پرورش در مدارس و بین دانش اموزان توضیح شود
Iran (Islamic Republic of)
رستاخیز
۲۱:۴۶ ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
عالی بود ولی این اطلاعات رو باید در سطح گسترده تری منتشر کرد تا همه این شیطان های پنهان رو بشناسن...
Iran (Islamic Republic of)
کاوه
۲۱:۵۰ ۰۸ اسفند ۱۳۹۲
ممنون ازاطلاع رسانی خوبتون.واقعا ک جای تعجبه مقام شونوبه اندازه چارپایان تنزل میدن اونوقت ادعای تمدن وجامعه حهانی دارن!!آخه حیوون هم اینقدر توشهوت وبرهنگی دست وپانمیزنه ک ایناغرقشن!!!خدانوجوونامونوحفظ کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۰۸ اسفند ۱۳۹۲
اخبار خوبی بود
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۰:۰۳ ۰۸ اسفند ۱۳۹۲
ازت متنفرم جاستینه مسخرهههههههههه
Iran (Islamic Republic of)
بچه بروجرد
۱۲:۳۶ ۰۷ اسفند ۱۳۹۲
عااااااااااااااااااااااااااالی
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۳:۱۳ ۰۲ اسفند ۱۳۹۲
سطح فکر من جوون ایرونی باید انقد کوتاه باشه که یه بچه سوسول غربی که سرو تهش و بزنی 1ونیم بزور میشه تقلید کنم!!!!!!!!!
از یه آشغال!!!؟؟؟؟؟
وووووای
Iran (Islamic Republic of)
مبینا
۱۱:۱۲ ۰۲ اسفند ۱۳۹۲
عالیییییییییییییییییییییییی بوددددددددددددد
Iran (Islamic Republic of)
الی
۱۹:۵۲ ۰۱ اسفند ۱۳۹۲
من خیلی جاستینودوست داشتم اماحالا ازش بدم میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
ممنون از اطلاع رسانی خوبتون.سعی میکنم به دوستانم هم اطلاع رسانی کنم تاآنها هم باخبر بشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۲۴ بهمن ۱۳۹۲
ممنون از اطلاع رسانی شما.
Iran (Islamic Republic of)
پرهام
۱۴:۴۹ ۲۴ بهمن ۱۳۹۲
من از اول هم بدم ازش میومد
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۱:۱۴ ۲۴ بهمن ۱۳۹۲
بی شرف ابروی مردا رو میبره خدا لعنتش کنه.خاک تو سر خاطر خواهاش
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۱۴:۳۱ ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
عالی بود ممنون بخاطر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به نسل جوان
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۱:۴۳ ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
بنظر من این مطالب رو باید کسایی بخونن ک واسه این حروم زاده جون میدن...براشون متاسفم...
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۲۲:۲۳ ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
واسش متاسفم چون خود صهیونیسم که داره حمایتش میکنه به محض اینکه احساس کنه جاستین اهدافشو پیش نمیبره مثل آشغال دور میندازتش!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
تشکر به خاطر اطلاع رسانی خوبتون .
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۱:۵۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
من برای اونایی که ازش تقلید میکنن متآسفم
Iran (Islamic Republic of)
یلدا
۲۲:۴۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
من یکی از طرفداراش بودم وقتی این قضیه روفهمیدم اونقدرناراحت و عصبانی شدم که دیگه حتی اگه اسمشوبشنوم حالم بهم میخوره .اون یه اشغاله خدالعنتش کنه.ازش متنفرم
United States of America
ناشناس
۱۹:۵۰ ۰۴ بهمن ۱۳۹۲
vagan alan azash kheyleeeeeeeeeeeeeeee badam miyad.
Iran (Islamic Republic of)
انسیه
۱۳:۰۵ ۰۴ بهمن ۱۳۹۲
عالی بود امیدوارم همه پند بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۲۹ دی ۱۳۹۲
سلام واقعا خسته نباشید
من براتون وبرای همه کسایی که در جهت رسوایی این شیاطین بزرگ تلاش می کنن دعا می کنم
امیدوارم هرچه زود تر امام زمان ظهور کنن وما رو از دست این ظالما نجات بدن. بسیارممنون
Iran (Islamic Republic of)
Raha
۲۰:۱۰ ۲۷ دی ۱۳۹۲
واه واه واه این کیه دیگه؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۶ دی ۱۳۹۲
تاحالافکرمی کردم ادم خوبیه ودوسش داشتم ولی حالا فهمیدم که چه ادم بی شخصیتی هستش.ازتون خیلی خیلی ممنونم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۶ دی ۱۳۹۲
یه حدیث داریم میگه ادم هر کسی رو زیاد دوسن داشته باشه روز قیامت با همون محشور میشه حتی اگر اون چیز سنگ باشه.....حواسمون باشه چه چیزی رو دوست داریم...........جاستین رو!!!!!!!!ا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۳ دی ۱۳۹۲
من خودم یکی از طرفدارانش بودم اما ازش متنفرم جاستین ان شاء جهنم در خدمتت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۲۳ دی ۱۳۹۲
خدالعنتش كنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۲ دی ۱۳۹۲
با خوندن این مطلب ازش متنفر شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۲۲ دی ۱۳۹۲
دستتون دردنکنه بابت این گزارش اخه من طرفدار درجه اول جاستین بودم حتی قبل ازخواب اهنگ هاشو گوش میکردم یه جورایی به صدای نحصش عادت کرده بودم
حالاکه شناختم چه جونوریه سعی میکنم باهمون صلواتی که مامانم میگه بخوابم
خدایامنوببخش؛منوببخش.
Iran (Islamic Republic of)
غزاله
۱۵:۲۵ ۲۲ دی ۱۳۹۲
وای باورتون نمی شه من یکی از همین جوان ها بودم الان مطلبی که درسایتتون گذاشتیدباعث شد که دیگه دنبالش نرم
Iran (Islamic Republic of)
نازنین
۱۹:۱۲ ۱۹ دی ۱۳۹۲
همین دیروزازش متنفرشدم حالم ازش بهم میخوره منویادیه نفرمیندازه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۱۸ دی ۱۳۹۲
بسیار متشکرم
United States of America
محمد
۲۱:۱۵ ۱۶ دی ۱۳۹۲
.خدا لعنتش کنه.
Iran (Islamic Republic of)
کلارا
۲۱:۲۲ ۱۵ دی ۱۳۹۲
من عاشق جاستین بودم اما الان ازش متنفر شدم
Iran (Islamic Republic of)
میترا
۱۴:۱۹ ۱۵ دی ۱۳۹۲
خیلی خوب بود ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ساوالان
۰۱:۰۵ ۱۵ دی ۱۳۹۲
واقعا هیچ اطلاعاتی از این صهیونیسم کثیف نداشتم ممنون از اطلاعاتتون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۳ دی ۱۳۹۲
واقعا عالی بود مرسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۱ ۱۲ دی ۱۳۹۲
متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
شهرزاد
۱۷:۴۴ ۱۰ دی ۱۳۹۲
خیییییییییییییییییییییییییییییلی ممنون از گزارش خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۰۹ دی ۱۳۹۲
خیلی گزارش خوبی بود
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۳:۱۸ ۰۸ دی ۱۳۹۲
تا حالا فکرشم نمی کردم خیلی ممنون از گزارشتون
Iran (Islamic Republic of)
mazaher
۰۸:۲۸ ۰۸ دی ۱۳۹۲
سلام سرمایه محبت زهراست دین من . من دین خود را به دو دنیا نمی دهم.
۱۲۳
آخرین اخبار