در حکمي از سوي وزير کشور؛

حاجي‌زاده مسئول پيگيري و هماهنگي بازرسي و كنترل انتخابات شد

غلامعلي حاجي‌زاده مدير كل دفتر ارزيابي عملكرد، بازرسي و پاسخگويي به شكايات وزارت كشور به عنوان مسئول پيگيري و هماهنگي امور مربوط به بازرسي و كنترل جريان انتخابات رياست جمهوري و همچنين مسئول امور مربوط به بازرسي انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا منصوب شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني وزارت كشور، بر اساس حکمي از سوي مصطفي محمدنجار "غلامعلي حاجي‌زاده" مدير كل دفتر ارزيابي عملكرد، بازرسي و پاسخگويي به شكايات وزارت كشور به عنوان مسؤول پيگيري و هماهنگي امور مربوط به بازرسي و كنترل جريان انتخابات رياست جمهوري و همچنين مسؤول امور مربوط به بازرسي انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا منصوب شد.

در حكم وزير كشور خطاب به حاجي زاده آمده است:

به استناد تبصره 9 ماده 31 قانون اصلاح قانون انتخابات رياست جمهوري و با توجه به بند سه صورت‌جلسه مورخ 92/2/23 هيئت اجرائي مركزي انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري؛

بموجب اين حكم جنابعالي را با حفظ سمت به عنوان مسئول پيگيري و هماهنگي امور مربوط به بازرسي و كنترل جريان انتخابات رياست جمهوري منصوب مي‌نمايم.

انتخاب اعضا، پيگيري براي تشكيل گروه‌هاي بازرسي در سراسر كشور، برنامه‌ريزي براي توجيه و آموزش بازرسين و اتخاذ تمهيدات لازم براي بازرسي و كنترل جريان انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري، از جمله مواردي است كه انتظار دارد با ياري پروردگار متعال و با هماهنگي اينجانب، نسبت به انجام شايسته و مطلوب آن اهتمام و تلاش نماييد.

وزير كشور،‌ در اين حكم همچنين با اشاره به برگزاري همزمان انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري و انتخابات چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا و به استناد ماده 66 قانون تشكيلات، وظايف و انتخابات شوراهاي اسلامي كشور و انتخاب شهرداران مسئوليت امور مربوط به بازرسي انتخابات شوراها را نيز به غلامعلي حاجي زاده محول نموده است.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار