نقاشی با ماشین کنترلی +عکس

"ایان کوک" نقاش 28 ساله ای است که با استفاده از ماشین های کنترلی نقاشی های حرفه ای و خارج از تصوری را خلق می کند. او اسم سبک خود را "اتونقاشی" گذاشته است تا بیشتر منحصر به فرد باشد.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، ماشین های کنترلی یکی از وسیله های بازی برای نوجوانان است که می تواند ساعت های زیادی آن ها را مشغول کند. این وسیله گاهی بزرگسالان را نیز به گونه ای درگیر خود می کند.

"ایان کوک" نقاش 28 ساله ای است که با استفاده از ماشین های کنترلی، نقاشی های حرفه ای و خارج از تصوری را خلق می کند. او اسم سبک خود را "اتونقاشی" گذاشته است تا بیشتر منحصر به فرد باشد.



این نقاش برای کار خود خودرو را به رنگ آغشته می کند و سپس با کنترل از راه دور آن را به روی بوم می فرستد تا منطقه مورد نظرش را  رنگ آمیزی کند. او میگوید از کودکی به دنبال راهی برای انجام کارهای منحصر به فرد بوده است.

کوک در ادامه آورده است که برای اولین بار زمانی که پدرم به من یک ماشین کنترلی داد تاکید کرد که هیچ رنگی روی آن نریزم و دقیقا همینجا ایده این کار به ذهن من رسید. او این روزها نقاشی های خود را در نمایشگاه های بزرگ نمایش می دهد.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۰:۴۷ ۰۶ مرداد ۱۳۹۲
خيلي جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
سالك
۲۲:۴۲ ۰۱ تير ۱۳۹۲
نقاشي بامزه است
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۱۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
نقاشی هاش خیلی خوب از آب در اومده واقعا جالبه.
Iran (Islamic Republic of)
masood
۲۰:۵۴ ۱۸ خرداد ۱۳۹۲
جالب است از این نوع مطلب ها زیاد بگزارید
آخرین اخبار