بهینه ترین خودروی دو نفره +عکس

"عمین آیاز" به تازگی از نمونه های یک خودروی بهینه پرده برداشت. این خودرو که البته تنها به آن هیبریدی کوپه می گویند یک خودروی دو نفره با بهترین مصرف سوخت و البته فضایی باورنکردنی است.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، دو نکته که همیشه در مورد خودرو مورد توجه قرار می گیرد، میزان مصرف سوخت و جادار بودن آن است که البته کمتر خودرویی همه مزیت هارا یکجا دارد. اما طرح هایی جدیدی از خودرو های آینده همه این موارد را در دلشان دارند.

"عمین آیاز" بتازگی از نمونه های یک خودروی بهینه پرده برداشته است. این خودرو که البته تنها به آن هیبریدی کوپه می گویند یک خودروی دو نفره با بهترین مصرف سوخت و البته فضایی باورنکردنی است.



این خودرو به صورت هیبریدی کار می کند به طوری که هم موتور بنزینی و هم موتور الکتریکی دارد.البته طراح خودرو گفته است که این خودرو حتی به مقدار بسیار کمی از سوخت های فسیلی برای شارژ باتری استفاده می کند که به معنای صرفه جویی در هزینه و سوخت است.

در مورد کابین داحلی این خودرو نیز باید گفت همه چیز مشخص است چرا که یکی از جادارترین خودروهای دونفره ای است که تابه حال طراحی شده است. از آنجایی که فضا برای راحتی سرنشینان وجود دارد و همچنین فضای بار بسیار مناسبی نیز برای آن تهیه شده است.

همچنین در صندوق عقب این خودرو دو عدد دوچرخه برقی نیز قرار داده شده است تا در زمان ترافیک سریعا از آن ها استفاده کنید. این ها همه نشان از باصرفه بودن و البته جادار بودن این خودرو دارد. این خودرو قرار است در سال های 2018 وارد بازار شود.










اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۴۱ ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
خیلی خیلی جالبه و مدرن
آخرین اخبار