ارومیه/

کشف 100 تن انواع مواد مخدر در مرزهای کشور

جانشین فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: سال گذشته 100 تن انواع مواد مخدر در کشور توسط مرزبانان کشف شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه احمد گراوند در همایش مرزبانان استان‌های شمال غرب کشور که در سلماس برگزار شد، اظهار داشت: شاهد خدمات قابل توجه مرزبانی در سال‌های پس از تاسیس مرزبانی هستیم به طوری که مرزبانی در راستای حراست از کیان اسلامی و ایجاد امنیت خدمات شایانی انجام داده است.

جانشین فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با اشاره به مرزی بودن آذربایجان غربی با چند کشور دیگر، تصریح کرد: این خدمات در آذربایجان غربی نمود بیش‌تری دارد.

گراوند افزود: مرزبانی در سطح کشور خدمات قابل توجهی ارائه داده به طوری که سال گذشته 100 تن انواع مواد مخدر توسط مرزبانان کشور کشف شده است.

وی با بیان اینکه هر سال شاهد افزایش میزان خدمات ارائه شده توسط مرزبانان هستیم، خاطرنشان کرد: خدمت در مرزها توفیق الهی است که نصیب مرزبانان شده است.

وی با اشاره به انسداد مرزی، اعلام کرد: در سال‌های اخیر بحث انسداد مرزی مطرح و اجرایی شده است که این امر نیز به نوبه خود سبب شده در پاسداری از مرزها و پیشگیری از خروج و ورود کالای قاچاق در مرزها توفیق بیشتری حاصل شود.

گراوند با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی در مرزها نداریم، اذعان داشت: با همکاری سایر نیروهای نظامی در مرزها مشکلی نداریم و حاضر هستیم با هرگونه شرارت دشمن مبارزه کنیم./س

برچسب ها: کشور ، مرزبانی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.