طاهري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کانديداها در مناظره‌هاي انتخاباتي برنامه‌هاي يکديگر را منصفانه نقد کنند

عضو شوراي مرکزي فراکسيون اصولگرايان مجلس، با اشاره به مناظره انتخاباتي 8 کانديداي رياست جمهوري از رسانه ملي، گفت: کانديداها بارعايت اخلاق اسلامي و انتخاباتي به دور از تخريب ديگران برنامه‌هاي يکديگر را منصفانه نقد کنند.

"حجت‌الاسلام سيدعلي طاهري" نماينده مردم گرگان و آق‌قلا و عضو شوراي مرکزي فراکسيون اصولگرايان مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مناظره انتخاباتي 8 کانديداي رياست‌جمهوري از رسانه ملي، گفت: کانديداها با رعايت اخلاق اسلامي و انتخاباتي به دور از تخريب يکديگر،  اگر نسبت به رقبا نقدي دارند، نقد آنها بايد، نقد منصفانه برنامه‌ها باشد.

وي در ادامه افزود: مناظرات کاندیداها باید جدی، متقن و محکم باشد و با رعایت اخلاق انجام گيرد، همچنين کانديداهاي رياست‌جمهوري بايد ضمن سرلوحه قراردادن قانون، از دامن‌زدن به حواشي و مسائل پيش‌پا افتاده خودداري كنند و اخلاق انتخاباتي شايسته را مد‌نظر قرار دهند.

عضو شوراي مرکزي فراکسيون اصولگرايان در خاتمه خاطر نشان کرد: کانديداها از توهین و افترا پرهیز کنند، البته نقد سازنده در جهت پیشبرد اهداف اسلامی خوب است و سازنده خواهد بود اما بايد از افراط و تفریط حذر کرد، که اینگونه اخلاق در شان کشور اسلامي نيست.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار