افزايش توليد با حمايت از بخش‌هاي خصوصي فني و حرفه‌اي

با حمايت دولت از بخش‌ خصوصي و بخشودگي‌هاي مالياتي واحدهاي توليدي، خدماتي آزاد فني و حرفه‌ اي گام‌هاي موثري در زمينه افزايش توليد ملي و اشتغالزايي برداشته مي‌شود.

حميدرضا خانپور مدير کل آموزش فني و حرفه ‌اي استان تهران  در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، گفت: با توجه به تراکم نيروي انساني در بخش دولتي و همچنين تلاش دولت در حمايت از بخش خصوصي  با دنبال کردن بخشودگي مالياتي واحدهاي توليدي، خدماتي و صنعتي موسسات کارآموزي آزاد فني و حرفه‌اي و با تربيت نيروي انساني ماهر و متخصص گام موثري در راستاي افزايش توليدات ملي، اشتغالزايي، ارتقا کمي و کيفي توليدات سرانجام افزايش ثروت ملي و محاسبه اقتصادي بر خواهيم داشت.
وي افزود: با عملياتي کردن هر چه سريعتر طرح‌هاي حمايتي از اين موسسات همچنين شاهد نقش آفريني و اعتمادسازي در جهت توسعه مطلوب آموزشهاي مهارتي و در پي آن توسعه اقتصادي خواهيم بود.
مدير کل آموزش فني و حرفه‌اي استان تهران خاطر نشان کرد: در راستاي عملياتي کردن اين طرح‌ها روز گذشته اولين نشست کارگروه‌ اجرايي تبصره 2 ماده 38 قانون ماليات بر ارزش افزوده آموزشهاي فني و حرفه‌اي کشور برگزار شد./ل
برچسب ها: حمایت ، عملیات ، مالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار