حاشيه‌هاي همايش حسن روحانی در جمع بازنشستگان امرای ارتش:

اهداي يک جلد کلام‌الله مجيد به روحاني / همراهي يونسي با طرفداران اصلاح‌طلب

همايش حسن روحانی در جمع امراي بازنشسته ارتش و زنان موسسات قرآني با حاشيه‌هاي جالب توجهي همراه بود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، همايش "حسن روحانی" در جمع امراي بازنشسته ارتش و زنان مومنه موسسات قرآني با حاشيه‌هايي از جمله تاخير 1 ساعته روحاني، خلف وعده اين کانديداي انتخاباتي به مردم براي حضور در جمع آنان در برج ميلاد و اعتراض حضار همراه بود.

آغاز برنامه راس ساعت 11 

براساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده قرار بود ديدار روحاني با امراي بازنشسته ارتشي راس ساعت 11 در مجتمع پرديس تهران برگزار شود که به دليل ضبط برنامه تلويزيوني اين کانديدا،‌ديدار وي با تاخير و سخنراني فرد ديگري آغاز شد.

بنرهاي تبليغاتي در حمايت از روحاني

بنرهاي تبليغاتي از سوي "حزب عدالت و توسعه" با شعار" به استقبال شيخ حماسه‌آفرين آمده‌ايم و شعار "دولت راستگويان و درستکاران را تشکيل خواهيم داد" از سوي فعالان ستادهاي تبليغاتي روحاني به چشم مي‌خورد.


سخنراني غيرمنتظره وزير اطلاعات سابق

علي يونسي وزير اطلاعات دولت اصلاحات براي سرگرم کردن مهمانان به علت تاخير 1 ساعته روحاني به ايراد سخنراني پرداخت و ظاهر امر نشان مي‌داد که وي هيچ تسلطي به سخنراني غيرمنتظره خود ندارد.

حمايت از روحاني با سر دادن شعارهاي تبليغاتي

صل علي محمد بوي بهشتي آمد/ درود بر هاشمي سلام بر روحاني/ اقتدار ايراني با حسن روحاني/ زن، مرد تساوي –شيخ حسن روحاني / روحاني باغيرت حمايتت مي‌کنيم/ "اميد هر ايراني روحاني، روحاني"/ "طلايه‌دار خورشيد، کليد صبح اميد"، "اميد هر چي بيکار، روحاني فداکار" و درود بر هاشمي سلام بر روحاني از جمله شعارهايي بود که از سوي طرفداران اين کانديداي انتخاباتي به گوش مي‌رسيد.

همراهي يونسي با طرفداران اصلاح‌طلب

هنگام ورود روحاني به سالن مملو از جمعيت، يونسي در حالي که در حال سخنراني براي حضار بود به همراه مردم و جوانان شعار "صل علي محمد بوي بهشتي آمد" را از ميکروفن تکرار و تاييد مي‌کرد.

طلايه‌دار خورشيد کليد صبح اميد

برخي از طرفداران روحاني با در دست داشتن کليدهاي شخصي و تصاويري از روحاني از اين کانديداي انتخاباتي حمايت مي‌کردند.


همراهي تعداد زيادي کودک با مادران

زنان دعوت شده به همايش مذکور به همرا کودکان خود براي بازديد از برج ميلاد و ديدار با کانديداي انتخاباتي‌شان به مجتمع پرديس تهران آمده بودند و خطاب به هم مي‌گفتند اينجا زيرزمين برج ميلاد هم نيست، چه برسد به برج ميلاد!

اهداي يک جلد کلام‌الله مجيد به روحاني

يکي از امراي بازنشسته ارتشي به حسن روحاني يک جلد کلام‌الله مجيد اهدا و حمايت خود را از اين کانديدا با سرودن شعري اعلام کرد.

ناراحتي خبرنگاران از مسئولان برگزارکننده

بعد از اتمام سخنراني حسن روحاني، خبرنگاران براي سوال از اين کانديدا مجبور شدند که به سالن ديگري که روحاني به آنجا رفته بود بروند اما از حضور خبرنگاران در اتاق مذکور جلوگيري به عمل آمد.

خبرنگاران قهر کردند

در اين هنگام خبرنگاران به خاطر ممانعت مسئولان از ورودشان به داخل اتاق، محل مذکور را ترک کردند ولي در نهايت يکي از مسئولان به دنبال خبرنگاران آمد و آنها را به سمت روحاني در اتاق استراحت هدايت کردند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار