سردار رحيمي خبر داد:

طرح زوج و فرد و طرح ترافيک از 14 تا 17 خرداد ماه در پايتخت اجرا نمي‌شود

رئيس پليس راهور تهران بزرگ گفت: طرح زوج و فرد و طرح ترافيک از 14 تا 17 خرداد ماه در پايتخت اجرا نمي‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ صبح امروز سردار رحيمي در جمع خبرنگاران؛ با اعلام اين خبر گفت: طرح زوج و فرد و طرح ترافيک از 14 تا 17 خرداد ماه در پايتخت اجرا نمي‌شود.

رئيس پليس راهور تهران بزرگ ادامه داد: اجراي محدوديت‌هاي ترافيکي مراسم ارتحال امام از روز دوشنبه در پايتخت اجرا مي‌شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از دوشنبه 13 خرداد ساعت 17 محدودیت ترافیکی مراسم ارتحال امام در نقاط مشخص شده اعمال می شود.
 سردار رحیمی در جمع خبرنگاران در تشریح خبر فوق افزود: از ساعت 17 دوشنبه 13 خرداد تا پایان مراسم ارتحال امام تردد کلیه وسایل سنگین باری از جاده قدیم قم – تهران ممنوع است و مسیرهای جایگزین از جاده تهران – ساوه و سلفچگان- قم و بالعکس است.
وی در ادامه بیان کرد: در بزرگراه خلیج فارس از پل حرم تا عوارضی ممنوعیت توقف وجود دارد و به شهرداری تذکر داده شده است که دست فروش ها و گل فروش های را از سطح بزرگراه خلیج فارس جمع آوری کنند؛ در همین راستا در بلوار علامه عسگری ضلع شمالی از میدان ساعت تا پل حرم و در بزرگراه صالح آباد حد فاصل پل عابر  از شمال به جنوب تا میدان ساعت توقف هر گونه وسیله نقلیه ممنوع است.
سردار رحیمی اظهار داشت: با توجه به پارکینگ شماره 10 که در ضلع شمال حرم واقع شده قبل از برگزاری مراسم از تردد و توقف وسایل نقلیه جلوگیری می شود.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با توجه به احتمال تعطیلی پنج شنبه 16 خرداد گفت: از 14 تا 17 خرداد طرح ترافیکی و طرح زوج و فرد در شهر تهران اجرا نمی شود.

** افزایش 20 درصدی زائران ارتحال امام در سال جاری

سردار رحیمی اذعان کرد: دستگاه ها و سازمان های مختلف از یک ماه ونیم پیش در شرف برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) بودند و فعالیت ها و اقدامات لازم را برای برگزاری این مراسم انجام داده اند.
وی در ادامه بیان کرد: پیش بینی شده امسال افزایش 20 درصدی زائران در مراسم ارتحال امام وجود دارد این در حالی است که طبق آمار ثبت نامی برای حضور در این مراسم 20 درصد افزایش ثبت نام داشته ایم.

سردار رحیمی اظهار داشت: از صبح روز دوشنبه 13 خرداد کلیه پارکینگ ها برای استقبال و پذیرش آمادگی دارند و پارکینگ های 10 گانه ای نیز برای پارک وسایل نقلیه از جمله اتوبوس های تعبیه شده است.زائران جهت حضور در مراسم ارتحال امام می بایست از اتوبوس های و مینی بوس های جدید استفاده کنند و هرگز از وسایل نقلیه فرسوده استفاده نشود.

در همین راستا پلیس نیز 20 هزار نیرو انتظامی راهور برای برقراری نظم و کنترل ترافیک استفاده کرده است. و صبح روز 13 خرداد در آماده باش کامل به سر می برند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خاطر نشان کرد: برای وسایل نقلیه اسکورت لازم پیش بینی شده است تا به دور از هر خطری در مراسم ارتحال امام (ره) حضور داشته باشند./ز
برچسب ها: راهور ، تهران ، بزرگ ، طرح ، زوج ، فرد ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار