ارومیه/

اجرای طرح مسکن مهر توسط دولت آینده ادامه یابد/ قیمت مسکن متعادل می شود

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی خواستار اجرای طرح مسکن مهر توسط دولت آینده برای حمایت از خانه دار شدن اقشار ضعیف جامعه شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه  ، علی اکبر آقایی مسکن مهر را طرح مناسبی دانست که باید توسط دولت آینده نیز ادامه یابد، گفت: چرا که هر چند این پروژه دارای برخی ضعف‌ها بود، اما توانست مشکلات بسیاری از افراد فاقد مسکن را برطرف کند.

وی در واکنش به افزایش وام ساخت و ساز مسکن به ۵۰ میلیون تومان، اظهار داشت: در شرایط کنونی و با توجه به تورم موجود در کشور باید سعی شود تا قیمت مسکن با درآمدهای فعلی افراد متناسب باشد، پس افزایش وام ساخت و ساز مسکن یکی از راه‌های متعادل ساختن قیمت مسکن است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قیمت‌های فعلی مسکن با درآمدهای افراد تناسبی ندارد، اعلام کرد: افزایش وام ساخت و ساز مسکن امری مطلوب و پسندیده بوده و کمیسیون عمران مجلس نیز از این طرح حمایت خواهد کرد، چرا که به یقین این امر کمکی در جهت افزایش تولید در بازار مسکن خواهد بود.

آقایی با بیان اینکه افزایش وام ساخت و ساز مسکن به هیچ عنوان موجب رونق واسطه‌گری و دلالی نمی شود، یادآور شد: وام ساخت و ساز برای تولید مسکن در نظر گرفته شده و این وام در اختیار خریدارن مسکن قرار نخواهد گرفت، لذا به نظر نمی‌رسد این موضوع بتواند به دلالی و واسطه‌گری در بازار مسکن دامن بزند./س

برچسب ها: مسکن مهر ، سلماس ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.