سخنگوي شوراي هماهنگي اصلاحات در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام كرد

اتخاذ تصميم نهايي درباره ورود اصلاح‌طلبان به انتخابات / "عارف" تنها کانديداي اصلاح‌طلب در انتخابات

سخنگوي شوراي هماهنگي اصلاحات با اعلام خبر اتخاذ تصميم نهايي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات براي ورود به عرصه انتخابات گفت: اين تصميم نهايي ظرف دو الي سه روز آينده رسانه‌اي خواهد شد.

"حميد قزويني" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به جلسه شب گذشته (14 خرداد 1392) شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات با محمدرضا عارف اعلام کرد: در جلسه شب گذشته، تصميم نهايي اين شورا براي نحوه چگونگي ورود مجموعه اصلاح‌طلبي به انتخابات اتخاذ شد، اما فعلا بنا نداريم اين تصميم را رسانه‌اي کنيم.

سخنگوي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات همچنين گفت: اين تصميم نهايي ظرف دو الي سه روز آينده رسانه‌اي خواهد شد.

وي با بيان اينکه در شوراي فرهنگي جبهه اصلاحات تلاش مي‌کنيم کانديدايي با رويکرد اصلاح‌طلبانه در انتخابات حضور پيدا کند و با حداکثر حمايت گروه‌هاي اصلاح‌طلب همراه شود، عنوان کرد: در ميان کانديداها  تنها يک کانديداي اصلاح‌طلب داريم و آن آقاي عارف است که صراحتا اعلام کرد با رويکرد اصلاح‌طلبي در انتخابات حاضر مي‌شوند، اما آقاي روحاني اعلام کردند مستقل هستند گرچه مواضعشان به اصلاح‌طلبي نزديک است.

اين فعال اصلاح طلب تاکيد کرد: طبيعتا گروه‌هاي اصلاح‌طلب به دليل اينکه رويکرد و هويت اصلاح‌طلبي دارند، نسبت به چارچو‌ب‌هاي اصلاح‌طلبي حساسيت بيشتري دارند و در همان چارچوب حرکت مي‌کنند و از نامزدي که بتواند اين رويکرد را بهتر نمايندگي کند، حمايت خواهد کرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار