مشهد/نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس؛

قیمت تضمینی خرید گندم مورد رضایت نمایندگان نیست

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت پیشنهادی نمایندگان مجلس برای خرید گندم 800 تومان بود و قیمت فعلی خرید گندم که 650 تومان است، مورد قبول نمایندگان نیست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد محمد اسماعیل‌نیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیشنهاد نمایندگان در ارتباط با خرید گندم قیمت بالای 800 تومان بود و قرار شد این قیمت در مدت یک هفته نهایی شود که به خاطر سفرهای فشرده استانی دولت این مهم عملیاتی نشد.

وی افزود: قیمتی که اعلام شده به صورت علی‌الحساب به کشاورزان گندم کار پرداخت می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از نگرانی‌های دولت در ارتباط با قیمت پیشنهادی گندم، افزایش نرخ نان بود که مجلس آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با دولت اعلام کرد.

اسماعیل‌نیا افزود: در همین راستا دولت لایحه‌ای را برای حل این مشکل با اختصاص 5 هزار میلیارد تومان به مجلس شورای اسلامی ارائه داد که مجلس نیز تا 7 هزار میلیارد تومان این لایحه را مورد تصویب قرار داد.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: نمایندگان مجلس با قیمت خرید بالای 800 تومان گندم موافق بودند، اما نتوانستند قیمت مدنظر و پیشنهادی خود را نهایی کنند و قیمت فعلی خرید گندم که 650 تومان است، مورد قبول نمایندگان نیست.


برچسب ها: نایب ، رئیس ، کمیسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.