مستند انتخاباتي محمد باقر قاليباف با عنوان "دوباره زندگي" روی آنتن رفت + فیلم

مستند انتخاباتي محمد باقر قاليباف کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست‌ جمهوري با عنوان "دوباره زندگي" از شبکه يک سيما پخش شد.

 به گزارش گروه چندرسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، مستند انتخاباتي محمد باقر قاليباف کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست‌ جمهوري به کارگرداني بهروز شعیبی و تهیه کنندگی سيد محمود رضوي با عنوان"دوباره زندگي" از شبکه يک سيما در ساعت 20:10 پنجشنبه شانزدهم خرداد ماه پخش شد.

ابتداي مستند با آيه‌اي از سوره نجم "ايس للنسان الا ما سعي" (براي انسان چيزي جز حاصل تلاش او نيست) آغاز و در ادامه با نمايي از شهر تهران و مشکلات موجود درااين شهر از جمله آبگرفتگي معابر، خيابان‌ها و مترو تهران ناشي از سيلاب اين شهر در فروردين ماه نود و يک به تلاش شهرداري تهران در حل مشکلات موجود اشاره شد.

ديدار محمد باقر قاليباف با جمعي از حضرات آيات عظام همچون انصاري شيرازي، اميني، علوي گرگاني، موسوي اردبيلي، جوادي آملي و مکارم شيرازي در ادامه مستند پخش شد.

اين کانديداي انتخاباتي در جمع مردم استان‌هاي مختلف به خواسته‌هاي آنان در حل مشکلات بيکاري، اشتغال و عدم توانايي پرداخت هزينه‌اي درمان بيماري‌هاي صعب‌العلاج گوش سپرد و در ادامه در جمع خانواده‌ آتشنشان شهيد "اميد عباسي" ، ايثارگران، جانبازان و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس حاضر شد و درباره رشادت‌هاي سربازان ايراني در طول جنگ با پخش صحنه‌هاي از فيلم آژانس شيشه‌اي به عنوان فيلم مورد علاقه‌اش به ايراد سخنراني پرداخت.

براساس گفته‌هاي قاليباف، اقدامات شهرداري تهران در ساخت و ايجاد فضاي سبز، تونل نيايش و پل طبقاتي صدر، از نظرات دانشگاهيان و نخبگان استفاده شده و  در ادامه به نقش‌آفريني زنان در مجموعه‌هاي مختلف اشاره و تاکيد شد.

قاليباف در پايان مستند انتخاباتي خود در پاسخ به اينکه فکر مي کنيد چه شود؟ گفت: "با خداست".




انتهاي پيام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Spain
meysam
۱۴:۴۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۲
salam
kheily khob bod be omide irani abad azad va sarboland
آخرین اخبار