اصفهان/

رعایت اخلاق و آداب انتخاباتی وظیفه همه كاندیداهاست

فرماندار شاهین شهر و میمه گفت: رعایت اخلاق اسلامی و آداب رقابت سالم وظیفه تك تك نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاست.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان مصطفی هادی زاده ' در نشستی با نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای این شهرستان اظهار كرد: این رویكرد نامزدها به سلامت و امنیت روانی و اجتماعی انتخابات كمك می كند و درصد مشاركت را نیز افزایش خواهد داد.
وی با اشاره به همزمانی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی تصریح كرد: این موضوع موجب شده تا این انتخابات در سطحی بالاتر برگزار و ارزش جایگاه آن در خلق حماسه سیاسی نیز بیش از پیش نمایان شود.
فرماندار شاهین شهر تاكید كرد: حركت در مسیر عقل، شرع و قانون وظیفه همگانی نامزدها بوده و مجریان انتخابات نیز پاسدار حقوق قانونی همه كاندیداها و رای دهندگان خواهند بود.
هادی زاده اضافه كرد: نامزدها از تخریب یكدیگر و وعده های بی اساس به مردم بپرهیزند و شور و اشتیاق انتخاباتی را با شیوه های صحیح فراهم كنند.
فرماندار شاهین شهر و میمه خاطر نشان كرد: دشمنان بیش از سه دهه است كه علیه نظام اسلامی توطئه می كنند و همواره شكست خورده اند و این بار نیز تمام تمركز و تلاش خود را برای دسیسه چینی در انتخابات پیش رو به كار خواهند بست.
به گفته این مسوول، ملت ولایتمدار ایران، بصیر و هوشیار است و جواب دشمنان را با حضور حداكثری و حماسی در انتخابات خواهد داد.
شهرستان شاهین شهر و میمه با ۲۰۱هزار و ۱۰۹ نفر جمعیت در ۱۵ كیلومتری شمال اصفهان قرار دارد/س

برچسب ها: اصفهان ، رعایت ، اخلاق ، کاندیدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.