رودهن/

واگذاری واحد مسکونی در پردیس تا پایان تابستان

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از واگذاری شش هزار واحد مسکونی در پردیس تا آخر شهریور ماه امسال خبر داد.

سید مهدی هدایت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این مهم تا آخر شهریورماه به افرادی که قرارداد پیش‏ فروش دارند و مبالغ اعلامی را واریز کرده‏ اند، تحویل خواهد شد.

وی ادامه داد: سه هزار واحد مسکونی که در شرکت سرمایه‏ گذاری مسکن در دست اجرا بوده و سه هزار واحد مسکونی در فاز 9 شهر جدید پردیس که مشروط به تأمین خدمات زیر بنایی شده است.

هدایت افزود: از متقاضیانی که قرارداد پیش‏ فروش به نام آنان است، درخواست شده است تا مابقی اقساط خود را هر چه سریع‏ تر پرداخت کنند.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اضافه کرد: این اقدام باید صورت گیرد تا شرکت عمران شهر جدید پردیس هم بتواند بخشی از واریزی ‏ها را به سازندگان واحدهای مسکن مهر بپردازد و سازنده‌‏ ها هم بتوانند در مهلت اعلام شده با تکمیل واحدها، آنها را به متقاضیان تحویل دهند.

وی در مورد اینکه کدام یک از فازهای مسکن مهر شهر پردیس ملکی و کدام فازها 99 ساله است افزود: در حال حاضر، مسکن مهر ملکی و 99 ساله را از هم جدا نکرده ‏ایم و در آینده با مجوزی که از وزارت راه و شهرسازی خواهیم گرفت و با خواست خود متقاضیان می ‏توان این پروژه‏ ها را ملکی ساخت.

هدایت تصریح کرد: ملکی کردن مسکن مهر 99 ساله به این صورت است که با قیمت کارشناسی، زمین هم به خود متقاضی واگذار شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: شرکت عمران شهر جدید پردیس شرایط 80 هزار نفر را به میزان سقفی که مسکن داشتیم، تأیید کرده است.

وی ادامه داد: اگر متقاضیان تأیید شده مبلغی واریز نکنند و اگر ظرفیتی ایجاد شد که احتمال کمی وجود دارد، با اولویت کسانی که ثبت سامانه انجام داده ‏اند، جایگزینی افراد را انجام خواهیم داد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.