برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته بانوان

پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته بانوان رده سنی نوجوانان و جوانان جمعه 31 خرداد در تهران برگزار می شود.

 اشرف شفیعی مسئول بانوان فدراسیون کاراته در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی  رده سنی نوجوانان و جوانان بانوان کاراته کا به منظور حضور در رقابت های جهانی ، جمعه 31 خرداد در مجموعه ورزشی  کبکانیان تهران برگزار  می شود.

وی تصریح کرد:  همچنین مسابقات انتخابی کاتا روهای رده سنی  امید نیز در این روز انجام می شود.

وی اضافه کرد:  کومیته های رده سنی امید از پیش از عید وارد اردوهای تیم ملی شده و این هفته نیز پنجمین مرحله از اردوهای خود را پشت سر می گذارند.
 
شفیعی به حضور داوران منتخب اشاره کرد و گفت:  داوران مسابقات انتخابی از سوی فدراسیون کاراته تعیین شده اند  که اسامی آنها به ترتیب زیر می باشد:
 
رویا هرمزی ، شهناز حسینی،  فاطمه خالو نجاد،  اشرف ندافی،  سحر شمس، رقیه احدی ، مونا نبیلی، ملیحه نجفی،  مریم اسدی و مریم صارمی

 وی در ادامه خاطر نشان کرد: رقابت های انتخابی میان نفرات اول تا سوم مشترک مسابقات قهرمان کشوری اراک می باشد که سال 91 انجام شد و نیز نفراتی که سال گذشته در اردوی تیم ملی حضور داشتند و امسال بار دیگر شانس خود را برای  حضوری دوباره امتحان می کنند.

وی در خاتمه به اوزان مسابقات کومیته اشاره کرد و گفت:  در بخش  نوجوانان  رقابت های کومیته در اوزان 47، 54 ، و +54 کیلو گرم و در رده سنی جوانان مسابقات کومیته در اوزان :  -48  ،-53 ، -59 +59 کیلو گرم انجام می شود./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار