اصفهان/

اصفهان میزبان مسابقات دوچرخه سواری تریال قهرمانی كشور

رییس هیات دوچرخه سواری استان اصفهان از میزبانی مسابقات دوچرخه سواری تریال قهرمانی كشور خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان كیوان لیمویی با اشاره به اینكه اصفهان در ۳۱ خرداد سال جاری میزبان مسابقات تریال قهرمانی كشور در رده جوانان و بزرگسالان خواهد بود، اضافه كرد: این رقابت ها در حاشیه زاینده رود برگزار می شود.

وی بااشاره به اینکه نخستین بار به تمام رشته های دوچرخه سواری مسابقات قهرمانی كشور تیم اعزام می كنیم اظهار كرد: در رشته های سرعت، كوهستان، كورسی، جاده و تریال در مسابقات قهرمانی كشور كه در استان های مختلف برگزار می شود شركت خواهیم كرد.

كیوان لیمویی در این خصوص خاطرنشان کرد:بانوان ركابزن اصفهانی در مسابقات سرعت و استقامت قهرمانی كشور از ۱۴ تیر سال جاری به مدت چهار روز در پیست دوچرخه سواری تهران شركت می كنند.

وی گفت: مسابقات قهرمانی كشور نوجوانان و جوانان از ۲۷ خرداد سالجاری به مدت دو روز در رامسر برگزار می شود و به همین منظور اردوی آمادگی تیم اصفهان پیش از این رقابت ها برپا می شود.
وی ادامه داد: با همكاری كمیته كورسی استان اردوی آمادگی و انتخابی تیم دوچرخه سواری نوجوانان و جوانان استان اصفهان از ۲۳ خرداد به مدت چهار روز در شهرستان شاهین شهر با شركت ۱۰ نفر از نفرات برتر مسابقات لیگ استان برگزار خواهد شد/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.