اردبیل /

انتخابات آزمون بزرگ ملت ایران در برابر چشمان دشمنان است

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: انتخابات آزمون بزرگ ملت ایران در برابر چشمان دشمنان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام حسن کاملی فرد در همایش بصیرت فرهنگیان بیله سوار افزود: بسیج تمام رسانه های استکباری در زمان انتخابات ایران تنها نشانه ترس دشمنان از عظمت ملت ایران است.

وی گفت: فرهنگیان به عنوان مصداق برجسته حماسه سیاسی به نقش و وظیفه خود در خلق حماسه سیاسی در انتخابات 24 خرداد به نحو احسن عمل کرده و دشمنان بار دیگر خواهند دید که ملت ایران اسلامی بیدار و همیشه در صحنه هستند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اظهار کرد: باید شخصی را انتخاب کنیم که برای حفظ ارزش های اقتصادی ، سیاسی ، بین المللی در کشور برنامه عملی داشته باشد.

حجت الاسلام حسن کاملی فرد با اشاره بر لزوم شرکت حداکثری مردم در انتخابات افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات برای مستکبرانی همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی از بمب هسته ای خطرناک تر و نابود کننده تر است.

وی با بیان این که دشمنان بدانند که تحریم ها و فشارهای بی شمار آنها سبب سست شدن اراده مردم ایران نمی شود گفت: امیدواریم ملت ایران با شرکت پرشور در انتخابات حماسه سیاسی خلق کنند تا قلب رهبر و امام زمان (عج) مسرور شود/س.

برچسب ها: اردبیل ، آزمون ، بزرگ ، ملت ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.