رودهن/نیکزاد؛

تا چهار ماه آینده مرحله نخست مسکن مهر پردیس واگذار می شود

وزیر راه و شهرسازی از واگذاری مرحله نخست مسکن مهر پردیس تا چهار ماه آینده خبر داد.

علی نیکزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت : مسکن مهر افتخاری در دولتهای نهم و دهم است.

وی ادامه داد: پیشرفت کلی در اجرای سایت دره بهشت طرح مسکن مهر پردیس نزدیک به 17 درصد ارزیابی می شود، اما تا ماه آینده این مهم با پیشرفت مناسبی از جمله آغاز کار احداث تصفیه خانه فاضلاب همراه خواهد شد.

نیکزاد مبنی بر توقف امور اجرایی مسکن مهر با روی کار آمدن دولت بعدی تصریح کرد: نمی توانم بگویم که این طرح با آمدن دولت جدید متوقف می شود یا نه، به هر روی رئیس جمهوری جدید خود باید سیاستهای خود را اعلام کند،

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: اما دولتهای نهم و دهم با استفاده از داشته های بانک مرکزی جمهوری اسلامی و بانک مسکن و سود جستن از توان وزارتخانه های نفت، نیرو، اقتصاد، کار و رفاه و بیمه اقدام انقلابی بزرگی انجام داد.

وی ادامه داد: به عنوان یک کارشناس می توانم نظر دهم که طرح مسکن مهر کاری خداپسندانه، مبتنی بر گفتمان امام راحل(ره) و نشان دهنده میزان رضایتمندی مردم از نظام اسلامی است که فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره آن خستگی را از تن همه مجموعه رفع کرد.

نیکزاد از ارائه مهلتی سه ماهه به متقاضیان مسکن مهر پردیس برای تکمیل آورده هایشان خبر داد و افزود: همه تلاش مجموعه دولت و وزارت راه و شهرسازی رضایتمندی مردم است، اما در این بین باید برنامه ریزی های معینی وجود داشته باشد.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: کسانی که تا امروز پرداخت وجهی داشته اند طی مکاتباتی از مهلتی دو تا سه ماهه بهره مند می شوند، اما کسانی که ثبت نام کرده اند اما واجد شرایط تشخیص داده نشده یا پرداخت وجهی نداشته اند، نمی توانیم به خاطر آنها مردم دیگر را منتظر بگذاریم.

وی ادامه داد: واحدهای مسکونی در پردیس به شکلی مناسب احداث می شود، در این خانه های هشت تا 10 خانواری مردم می توانند در فضایی دارای پارکینگ، فضای سازه ای متعلق به خود و فضای انباری زندگی کنند./س


برچسب ها: مسکن مهر ، پردیس ، دره بهشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.