حسن روحاني پيامي را خطاب به مردم سمنان صادر کرد

حسن روحاني نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري پيامي را خطاب به مردم سمنان صادر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "حسن روحاني" نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري پيامي را به مردم استان سمنان ارسال کرد.

متن اين پيام به شرح زير است:

بسم‌ الله الرحمن الرحيم

مردم غيور و شريف استان سمنان همشهريان گرامي خواهران و برادران بزرگوار همانگونه که اسحتضار داريد برگه يازدهمين دوره رياست جمهوري ايران عزيز در 24 خرداد 92 و در شرايط حساس و موقعيتي خطير و کم نظير ورق خواهد خورد.

 در اين ميان اين جانب نيز قدمي در راهي سخت و آزموني پر فراز و نشيب گذاشته‌ام تا دين خود را به کشور، مردم و نظام جمهوري اسلامي ايران به نحو شايسته ادا نمايم در اين مسير نگاه به ياري حضرت حق جل و علي و به حمايت شما مردم هوشيار و آگاه و صاحب انديشه اين سرزمين چشم دوخته‌ام.

عزيزان من! به خوبي آگاهي داريد که در اين فرصت بسيار کم پس از آغاز زمان قانوني براي تبليغات انتخابات توانسته‌ام فقط از دو سوم استان‌هاي کشور بازديد نمايم و با مردم مهربان و صميمي از همه اقشار به ويژه جوانان رودر رو ديدار داشته باشم و سخن بگويم.

براي ديدار شما که از ابتدا براي آن لحظه شماري مي‌کردم روز چهارشنبه 22 خرداد را برنامه ريزي کرده بودم که پس از سفر به استان‌هاي گلستان، خراسان شمالي، خراسان رضوي و زيارت مشهد الرضا(ع) به شاهرود و سمنان بيايم اما مسئولين فني فرودگاه اعلام نمودند که امکان خدمات دهي به هواپيما در بعد از ظهر آن را ندارند؛ لذا با عرض پوزش از شرايط پيش آمده غير منتظره در اولين فرصت ممکن به محضرتان شرف ياب خواهم شد درود خداوند بر شما ياران عزيز و سرافزار.

 فرزند استان؛ حسن روحاني

انتهاي پيام/
برچسب ها: پیام ، روحانی ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار