فروش اینترنتی بلیت بازی والیبال ایران – صربستان

حضور در لیگ جهانی والیبال برای ورزش والیبال ایران نوآوری های فراوانی به همراه دارد که فروش بلیت سالن 12 هزار نفری آزادی برای دیدار دو تیم ایران و صربستان از جمله آنان است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، فروش اینترنتی بلیت دو دیدار تیم ملی والیبال کشورمان در برابر صربستان قهرمان اروپا از روز شنبه 25 خردادماه آغاز می شود.

مدیر کمیته انفورماتیک فدراسیون والیبال ضمن تایید این موضوع گفت: تعداد هشت هزار بلیت برای هر بازی ایران و صربستان جهت فروش در نظر گرفته شده است که اکثر این بلیت ها از طریق اینترنت به علاقمندان فروخته خواهد شد.

مرتضی افجه ای با بیان اینکه برای افرادی که دسترسی به اینترنت ندارند، تعدادی اندک بلیت قابل فروش در روز برگزاری مسابقه در سالن 12 هزار نفری در نظر گرفته شده است، خاطر نشان کرد: نرخ تمامی بلیت های این بازی 50 هزار ریال تعیین شده است. هر چند بلیت هر قسمت سالن مشخص است، اما بلیت بازی های اول و دوم لیگ جهانی والیبال در ایران، از نظر جایگاه قرار گرفتن تماشاگران فرق قیمت ندارد.

وی به بازی های تیم ملی والیبال کشورمان با آلمان در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران اشاره کرد و گفت: در نظر داریم برای بازی ایران و آلمان بلیت با نرخ های متفاوت برای قسمت های (بلاک) مختلف در نظر بگیریم.

مدیر کمیته انفورماتیک فدراسیون والیبال در باره بلیت های در نظر گرفته شده برای تیم مهمان (صربستان) گفت: بر اساس دستورالعمل فدراسیون بین المللی والیبال (FIVB)  تیم های مهمان در بازی های لیگ جهانی تا 15 روز مانده به بازی فرصت ارسال درخواست کتبی برای دریافت بلیت دارند. تا کنون از سوی فدراسیون والیبال صربستان درخواستی برای این موضوع نداشته ایم، اما در برنامه ریزی های فدراسیون تعدادی بلیت در سالن و جایگاه ویژه برای مهمانان احتمالی تیم صربستان در نظر گرفته ایم.

تیم ملی والیبال کشورمان در چارچوب مسابقات مقدماتی لیگ جهانی روز های 31 خردادماه و دوم تیرماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران میزبان صربستان است./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۰۹ تير ۱۳۹۵
مثل همیشه عالی
آخرین اخبار