حماسه سياسي 24 خرداد/

بيانيه نمايندگان نامزدهاي انتخابات درباره شايعه فراخوان اجتماع و برگزاری جشن پیروزی + تصوير بيانيه

نمايندگان نامزدهاي انتخابات رياست‌جمهوري مستقر در ستاد مركزي نظارت بر انتخابات با صدور بيانيه‌اي اعلام كردند: ملت ايران تا قبل از اعلام رسمی نتیجه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری از طریق از اعلام رسمی نتیجه انتخابات از طریق مراجع قانونی ذیربط از هرگونه اجتماع به هرانگیزه‌ای غیر از حضور در صفوف رای دادن قویا پرهیز نموده و فقط به اطلاعیه‌های رسمی مراجع قانونی توجه نمایند.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران مستقر در شوراي نگهبان؛ نمايندگان نامزدهاي انتخابات رياست‌جمهوري مستقر در ستاد مركزي نظارت بر انتخابات بيانيه‌اي را صادر كردند.

در اين بيانيه آمده است:

براساس گزارش‌های واصله افرادی با انتساب نادرست خود به ستادهای انتخاباتی نامزدهای محترم یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شایعاتی را در خصوص فراخوان اجتماع و برگزاری جشن پیروزی و یا پیشنهاد راه‌های غیرمعمول موسوم به صیانت از آراء ترویج کرده‌اند.  
 
بدین وسیله از ملت رشید و سرافراز ایران اسلامی تقاضا می‌گردد به هیچ عنوان به اینگونه شایعات توجه نکرده و تا قبل از اعلام رسمی نتیجه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و اعلام رسمی نتیجه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری از طریق مراجع قانونی ذیربط از هرگونه اجتماع به هر انگیزه‌ای غیر از حضور در صفوف رای دادن قویا پرهیز نموده و فقط به اطلاعیه‌های رسمی مراجع قانونی توجه نمایند.  
 
بدیهی است نهادهای قانونی ذیربط تلاش‌های بایسته‌ای را در جهت حفظ و صیانت از آرای مردم بزرگوار ایران و اعلام نتایج در اسرع وقت معمول خواهند داشت.  
 

1-محمدرضا صادق نماینده آقای حسن روحانی

2-علی احمدی نماینده دکتر محسن رضایی

3- علی‌اصغر زارعی نماینده دکتر سعید جلیلی

4-سیدمحمد زهیر غرضی نماینده سید محمد غرضی

5-علیرضا نبید  نماینده دکتر محمد باقر قالیباف

6-حسین میرمحمد صادقی نماینده دکتر علی‌اکبر ولایتی



انتهای پیام/  

برچسب ها: افراد ، نماینده ، امضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار