كدخدايي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حماسه مورد نظر مقام معظم رهبري رقم خورد

سخنگوي شوراي نگهبان گفت: تا اين ساعت که زمان راي گيري تمديد شده و حتي قبل از تمديد بر طبق گزارشاتي که به ما رسيده بود حماسه مورد نظر مقام معظم رهبري رقم خورده بود و ميزان مشارکت بسيار گسترده و بالا بود.

عباسعلي کدخدايي عضو و سخنگوي شوراي نگهبان در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در پاسخ به اين سوال که با توجه به بررسي‌هاي انجام شده از ساعات اوليه راي گيري حضور مردم را چگونه ارزيابي مي‌کنيد، گفت: همان گونه که در رسانه‌ها شاهد بوديم مردم حضور بسيار شکوهمندي را داشتند و از مردم ايران کمتر از اين انتظار نمي‌رفت.

وي ادامه داد: حضور ملت ايران در پاي صندوق‌هاي راي پاسخي به ياوه گويي‌هاي دشمنان انقلاب و اسلام است که درصدد بودند با تبليغاتي که دارند مشارکت مردم را کم نشان داده و يا خدايي ناکرده مخدوش کنند اما مردم با حضور حداکثري و مشارکت گسترده تمام اين هجمه ها را پاسخ دادند.

سخنگوي شوراي نگهبان هم چنين در پاسخ به سوال ديگري براين مبنا که آيا با توجه به اين که مقام معظم رهبري بر آفرينش حماسه سياسي تاکيد داشتند مردم به فرمان مقام معظم رهبري لبيک گفته‌اند يا خير اظهار داشت: بله، تا اين ساعت که زمان راي گيري تمديد شده و حتي قبل از تمديد بر طبق گزارشاتي که به ما رسيده بود حماسه مورد نظر مقام معظم رهبري رقم خورده بود و ميزان مشارکت بسيار گسترده و بالا بود. 
برچسب ها: احزاب ، کاندیدا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار