ارومیه/

افزایش واردات بازارچه رازی خوی

ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: دو ماه نخست سال جاری واردات بازارچه رازی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش داشت.

میر هاشم سیداحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: دو ماه نخست سال جاری 635 تن کالا به ارزش 969 هزار و 103 دلار از طریق گمرک خوی وارد کشور شده است.

وی به واردات گمرک خوی در دو ماه نخست سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت 838 تن کالا به ارزش یک میلیون و 775 هزار و 610 دلار از گمرک خوی وارد شد.

سیداحمدی از کاهش واردات قطعی گمرک خوی خبر داد و اضافه کرد: دو ماه نخست سال جاری واردات گمرک خوی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته از نظر وزن 24 درصد کاهش و از نظر ارزش ریالی 45 درصد کاهش یافت.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی افزود: میانگین ارزش هر تن کالای وارداتی از گمرک خوی در دو ماه نخست سال گذشته یک هزار و 526 دلار برآورد شده است.

وی با اشاره به واردات کالا از بازارچه رازی، تصریح کرد: دو ماه نخست سال جاری 191 تن کالا به ارزش 438 هزار و 376 دلار از این بازارچه وارد کشور شد.

سیداحمدی به میزان واردات از بازارچه رازی در دو ماه نخست سال گذشته اشاره کرد و ابراز داشت: در این مدت 125 تن کالا به ارزش 347 هزار و 878 دلار از طریق بازارچه رازی آذربایجان غربی وارد شده است.

وی به افزایش واردات قطعی از بازارچه رازی اشاره کرد و یادآور شد: دو ماه نخست سال جاری واردات بازارچه رازی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، از نظر وزن 53 درصد افزایش و از نظر ارزش دلاری 26 درصد افزایش داشت../س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.