رئیس سازمان مدارس غیر دولتی هشدار داد؛

برخورد شورای نظارت بر مدارس با افزایش غیر قانونی شهریه مدارس

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی از پیگیری مبالغ دریافتی افزون بر افزایش 15 درصدی و برخورد شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیر دولتی با این مدارس خبر داد.

هشمتیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: آن چه به صورت عام برای کلیه مدارس ابلاغ شده، افزایش 15 الی 25 درصدی برای تمامی مدارس است که 15 درصد در صورت تایید شورای نظارت در استان ها افزایش شهریه برای تمام مدارس غیر دولتی خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: علاوه بر این 15 درصد مقرر شده که 5 درصد در بحث هوشمند سازی کامل مدارس اضافه شود و هر مدرسه ای که هوشمند سازی آن به صورت کامل انجام شده باشد از 1 تا 5 درصد افزایش شهریه علاوه بر 15 درصد افزایش شهریه ثابت را می تواند اعمال کند.

وی در ادامه اظهار داشت: 5 درصد باقی مانده نیز در راستای کیفیت بخشی مدارس است که بر اساس تشخیص شورای نظارت مرتبط با فعالیت های آموزشی پرورش و نظایر آن از 1 تا 5 درصد دیگر افزایش خواهد داشت.

هشمتیان خاطر نشان کرد: سقف افزایش شهریه مدارس غیر دولتی 25 درصد در نظر گرفته شده است که در مدارسی که کلیه امکانات ویژه را به نحوه مطلوب بتواند در اختیار دانش آموزان قرار دهد اجازه اعمال دارد و نظارت بر این موضوع بر عهده شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیر دولتی است که بر اساس دستورالعمل ابلاغی در استان ها نظارت صورت می گیرد./ل

برچسب ها: غیردولتی ، مدارس ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار