جزئيات دیدار رئیس جمهور منتخب با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام؛

آيت‌الله هاشمي: شور جوانان پس از حماسه سياسي پشتوانه‌اي عظيم براي دولت يازدهم است + تصاوير

"حجت‌الاسلام والمسلمين دكتر حسن روحاني"، رئيس جمهوري منتخب مردم ايران صبح امروز با آيت‌الله هاشمي رفسنجاني رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ديدار و گفتگو كرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام والمسلمين دكتر حسن روحاني"، رئيس جمهوري منتخب مردم ايران صبح امروز با آيت‌الله هاشمي رفسنجاني رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ديدار و گفتگو كرد.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در این دیدار با تبريك مجدد پيروزي "حجت‌الاسلام والمسلمين دكتر حسن روحاني" در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، براي ايشان و دولت آينده، آرزوي توفيق و موفقيت روزافزون كرد.
 
"آيت‌الله هاشمي رفسنجاني"، با تقدير از گفتمان اعتدال و مشي تدبير و عقلانيت "دكتر حسن روحاني" كه آغاز فصلي نو در روند اجرايي كشور را نويد مي‌دهد، گفت: شور و اميدي كه در جامعه به ويژه در دل جوانان اين مرز و بوم پس از حماسه سياسي 24 خرداد ايجاد شده است، سرمايه و پشتوانه‌اي عظيم و بي‌بديل براي دولت يازدهم است.
 
وي همچنین افزود: مشي اعتدال، عقلانيت و استفاده از خردجمعي كه شعار دولت دكتر حسن روحاني است، مي‌تواند ضمن حفظ و تقويت انسجام ملي و وحدت همه‌جانبه كشور، در كمك به حل مشكلات عديده داخلي به‌ويژه شرايط اقتصادي كشور و ايجاد تعامل سازنده و مفيد با كشورهاي دنيا در عرصه‌هاي بين‌المللي، مؤثر و كارگشا باشد.
 

حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني رئيس جمهوري منتخب  نیز در اين ديدار، با تشكر و قدرداني از مساعي و مشورت‌هاي خوب و مفيد آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، گفت: دولت آينده برآمده از شور، اميد و خلق حماسه سياسي آحاد مردم و به‌ويژه جواناني است كه براي ايجاد تحول در نظام اجرايي كشور و آغاز شرايطي نو به عرصه آمده‌اند و من اميدوارم بتوانم در دولت يازدهم، با كمك همه بزرگان انقلاب اسلامي و دلسوزان كشور از همه طيف‌ها و گروه‌هاي سياسي به خواست و تقاضاهاي به حق مردم جامه عمل بپوشانم.



انتهاي پيام/
برچسب ها: هاشمی ، روحانی ، مجمع ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار