رودهن/وزیر راه؛

بیش از پنج هزار واحد مسکن مهر استان تهران افتتاح شد

پنج هزار و 154 واحد مسکونی مسکن مهر استان تهران با محوریت شهرستان دماوند افتتاح شد.

وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به افتتاح پنج هزار و 154 واحد مسکن مهر در استان تهران افزود: از این میزان چهار هزار واحد مربوط به بافتهای فرسوده، ٢٧٢ واحد خود مالک، ١٥٤ واحد اجاره دار پنج ساله، ٣٩٢ واحد ٩٩ ساله و ٣٣٦ واحد نیز به صورت تفاهم نامه سه جانبه است.

ˈعلی نیکزادˈ ادامه داد: در استان تهران 400 هزار واحد مسکن مهر آغاز شده که 150 هزار واحد آن نیز به بهره برداری رسیده است و پیش بینی می شود 250 هزار واحد باقی مانده نیز در سه ماهه اول سال 93 به اتمام برسد.

وی به پرداخت تسهیلات دولتی اشاره کرد و افزود: تاکنون یک هزار و 888 میلیارد ریال تسهیلات دولتی کم بهره بانکی مسکن مهر در شرق استان تهران پرداخت شده است.

این مقام مسوول با بیان اینکه پروژه مسکن مهر امام رضا (ع) در شهرستان دماوند از جمله پروژه های مهم استان تهران است، خاطرنشان کرد: این پروژه هم اینک آماده بهره برداری است، زیرا تمام تاسیسات زیربنایی همچون آب و فاضلاب، برق، گاز و مخابرات تامین شده است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: تاسیسات روبنایی در مجموعه مسکن مهر مهک شهرستان دماوند همچون دو باب مسجد به مساحت عرصه 1500 و 300 متر مربع و سه باب مدرسه نیز احداث و در نظر گرفته شده که هم اینک در حال اجرا و عملیاتی شدن است./س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.