بلاتر: از پيروزي در مونديال 2014 مطمئن هستم

رئيس فدراسيون جهاني فوتبال گفت: فوتبال نقش مثبتي در تشنجات اخير برزيل خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، و به نقل از امارات نيوز: سپ بلاتر رئيس فدراسيون فوتبال جهان(فيفا) از تظاهرات اخير برزيل و همزماني آن با سازمان جام قاره ها توضيحاتي داد.

وي گفت: بازي هاي فوتبال نقش بسيار مثبتي در آنجا خواهد داشت و بلاتر مطمئن بود از اينکه جام جهاني سال آينده در برزيل با موفقيت برگزار خواهد شد.

والتردي جرجوريو سخنگوي فيفا اعلام داشت که 71 درصد از شهرهاي برزيل هنوز هم مشتاق اسکان دادن به مهمانان جام جهاني 2014 برزيل هستند.

بلاتر در کنفرانس خبري که در استاديوم ماداکانا برگزار شده بود، گفت: فيفا از اين بحران با تمام قوا خارج خواهد شد و بازيهاي فوتبال در اينجا نقش مثبت و اساسي ايفا خواهد کرد و بيشترين احساسات را برخواهد انگيخت.

وي اظهار داشت: فوتبال احساسات مردم را در استاديوم بر مي انگيزد همانطوريکه متأسفانه احساسات مردم در خيابانها برانگيخته شده است.

وي افزود: من اين شورشهاي اجتماعي را درک مي کنم ولي از طرف ديگر احساسات فوتبال تمام قاره ها را نيز مي فهمم و 12 شعر از برزيل آمادگي خود را براي برگزاري جام جهاني اعلام کرده اند.

معترضان شکايات بسياري داشته اند که از آن جمله تأسيس استاديوم ها و مراکز بهداشت و وضعيت نقل و انتقالات است که دولت با گلوله هاي لاستيکي و گازهاي اشک آور با آنها مواجه مي شود.

بلاتر گفت: ما از ساخته شدن استاديوم ها و مراکز بهداشتي در طول اين مدت بسيار خوشحال خواهيم شد و اميدواريم که جو سياسي و اجتماعي برزيل تا شروع مسابقات به آرامش برسد./آق
برچسب ها: بلاتر ، فوتبال ، فیفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار