مرگبارترین رسم محلی در دنیا +عکس

همیشه رسومات محلی می تواند باعث شادی و هیجان در منطقه شود اما گاهی همین رسومات باعث مرگ یا جراحت شدید شهروندانی می شود که در آن شرکت می کنند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، هر روستا یا شهر رسم و رسومات خاصی دارد که از گذشته در میان آن ها بوده است و سالانه شهروندان سعی می کنند این رسم را اجرا کنند و یاد گذشته ها را زنده نگه دارند.

رسم های محلی غالبا مربوط به کارهایی است که در گذشته انجام می شده است، برای مثال جمع کردن یک محصول خاص در روزی مشخص یا کشتی های محلی که نشانه ای از زورآزمایی در دوران باستان بوده است از این دسته رسومات هستند.



در حالی که بیشتر رسومات حالتی شاد و جالب دارند، رسمی عجیب در جزایر "سوماترا" هست که بیشتر به یک راه خودکشی شباهت دارد. در این مراسم که جوانان شرکت کنندگان اصلی آن هستند سالانه افرادی جانشان را از دست خواهند داد.

این مراسم که با نام "Hombo Batu" یا پرش از سنگ شناخته می شود در دوران باستان راهی برای آموزش سربازان بوده است تا آن ها بتوانند هنگام جنگ از روی دیوار شهرها به داخل بپرند و زمان زیادی از دست ندهند اما این روزها به یک مراسم سالانه تبدیل شده است.



در این مراسم جوانان هر کدام باید از روی دیوار 2.3 متری بپرند اما یک نکته ای وجود دارد و آن این است که نباید شرکت کننده ها دستشان یا بخشی از بدنشان به دیوار برخورد کند.

از آنجایی که پریدن به این ارتفاع کار هر کسی نیست، سالانه افرادی هستند که محکم با دیوار برخورد کرده و مجروح می شوند البته تعدادی نیز در همانجا جانشان را از دست می دهند. درگذشته افراد باید از روی دیوارهایی می پریدند که با بامبوهای تیز محافظت می شدند این بدین معنی است که 100 ها نفر دریک مراسم جانشان را از دست می دادند.

برچسب ها: خواندنی ، باشگاه ، مرگبار ، رسم ، محلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار