توفيقي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

آغاز فصل جديد فعاليت بنياد اميد ايرانيان / اقدام به تشکيل شعب در شهرستان‌ها

رئيس هيئت مديره "بنياد امید ایرانیان" گفت: فعاليت اين بنياد بعد از برگزاري انتخابات يازدهم مجددا از سر گرفته شده و جلساتي را به صورت منظم برای پیشبرد اهداف تشکيل مي‌دهند.

"جعفر توفيقي" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره فعاليت بنياد امید ایرانیان از سوی "محمدرضا عارف" اظهار داشت: بنياد مذکور در اوايل سال 88 تاسيس شده و مراحل حقوقي آن به طور کامل طي شده اما مراحلي براي پيگيري مجوز آن از وزارت کشور نيازمند است که اين امر نيز در حال محقق شدن است.

وي به تشکیلات بنیاد امید ايرانيان اشاره و تصریح کرد: تاکنون شوراي‌عالي، هيئت مديره و برخي کميته‌هاي فرهنگي - اقتصادي اين بنياد تشکيل شده و کمابيش در طول 4 سال گذشته به فعاليت‌های قانونی خود مي‌پرداختند.

توفيقي افزود: با توجه به مشارکت "محمدرضا عارف" به عنوان کانديداي انتخابات رياست‌جمهوري فعاليت اين بنياد در یک سال اخیر تا حدودي کاهش يافته که بعد از برگزاري انتخابات يازدهم مجددا دوستان فعاليت‌های خود را از سر گرفته و جلساتي را به صورت منظم برای پیشبرد اهداف تشکيل مي‌دهند.

توفيقي با اشاره به تاسیس شعب استاني بنیاد امید ایرانیان مذکور خاطرنشان کرد: بنياد مذکور در حال حاضر فصل جديدي را آغاز کرده و با توجه به استقبال مردم از حضور محمدرضا عارف در انتخابات رياست‌جمهوري در شهرستان‌ها، افراد تمایل به همکاری هرچه بیشتر با وی را داشتند که بر همین اساس اقدام به ایجاد و تشکیل شعب بنیاد در شهرستا‌ن‌ها کرده‌ایم.

اين فعال سياسي به جلسات بنياد امید ایرانیان اشاره و خاطرنشان کرد: جلسات هيئت مديره دو هفته‌اي است که تشکيل شده و همچنين شورايعالي ماهي يک‌بار، مجمع عمومي سالي دوبار و کميته‌هاي بنياد معمولا يک هفته در ميان در رابطه با مسائل و موضوعات خاص سياسي تشکيل جلسه مي‌دهند.

انتهای پیام/
برچسب ها: احزاب ، بنیاد ، فعالیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار